Syklusdag 21 og ingen eggløsning

EXIA

Flørter med forumet
Hei!

Kjenner jeg må bare få ut litt frustrasjon.. Er på dag 21 og ingen tegn til eggløsning. Det vil si at jeg har kjent noen stikk i mageregionen som kan minne om eggløsning, men ikke noe særlig eggløsningsslim som jeg pleier å få rundt disse tider. Jeg har sluttet på ppiller i desember 2019,vi brukte kondom frem til mai 2020,ble gravid på første syklus(som var på 40 dager!), endte med MA i juli. Nå er vi i gang med vår andre pp, men plages altså av lange sykluser. Har testet hver dag siden CD 15,men bare negative tester hele veien. Har spist lavkarbo og drukket salviete denne syklusen , men virker som det ikke har hjulpet:( Tror jeg bestiller time hos privat gynekolog snart.
Noen med lange sykluser her som har hatt vellykket graviditet?
 
Hei!

Kjenner jeg må bare få ut litt frustrasjon.. Er på dag 21 og ingen tegn til eggløsning. Det vil si at jeg har kjent noen stikk i mageregionen som kan minne om eggløsning, men ikke noe særlig eggløsningsslim som jeg pleier å få rundt disse tider. Jeg har sluttet på ppiller i desember 2019,vi brukte kondom frem til mai 2020,ble gravid på første syklus(som var på 40 dager!), endte med MA i juli. Nå er vi i gang med vår andre pp, men plages altså av lange sykluser. Har testet hver dag siden CD 15,men bare negative tester hele veien. Har spist lavkarbo og drukket salviete denne syklusen , men virker som det ikke har hjulpet:( Tror jeg bestiller time hos privat gynekolog snart.
Noen med lange sykluser her som har hatt vellykket graviditet?
Jeg hadde sykluser på rundt 31 dager før første svangerskap, med EL rundt CD18. Jeg har nå 5 barn (1-7år), og syklusene mine mellom svangerskapene har vært mellom 31-40 dager, med EL 20-27, men blitt raskt gravid hver gang allikevel! Så det går så fint så:joyful: Det er lengden på lutealfasen som er avgjørende- er sen kortere enn 10 dager kan det være vanskeligere å bli gravid (min er ca.13 dager). Masse lykke til!:)
 
Jeg har sykluser på rundt 40 dager, har en vellykket graviditet bak meg, da med eggløsing på cd24.

Har også blitt gravid en gang i forsøk på nr 2,.men det endte i SA i uke 5...
 
Hatt ekstra lang syklus nå etter kjemisk forrige pp. Og denne gang kom EL på dag 24:) Fortsett å test etter EL, den kan fint fortsatt komme:happy: Lykke til:Heartpink
 
Back
Topp