syklus

veslemøy

Forumet er livet
VIP
Hei jeg er en dame som nettopp har blitt tretti og lurer litt på hvordan syklusen plutselig kan forandre seg slik? Er det fordi eg har komme i tretti årene? Vi hadde en ma i februar med utskrapning den 15. Fikk mensen igjen den 29 mars. Har mensen på dato så venter ny den 29 april trodde jeg. Så 9 april fikk eg en hel dag med lyse rosa på papiret etter fulgt av to dager med kraftige smerter. Så ille at jeg nesten måtte krøke meg. Sex dagen før og siste dagen med dette. Regnet med dette var egg løsning men da litt tidelig. Andre ikke når jeg får den til vanlig for ikke opplevd dette eller slike sterke smerter. 11dager dpo noen gamle blod dråper i trusen. Håpet feste blødninger, men siste uken og vel så det går dette dpo land vært helt grusomt. Jeg brenner i magen og ryggen, brystene. Mens smerter som kommer som rier og gjør utrolig vondt. Kvalm er eg alltid og samme med trøtthet så det er ikke noe nytt. Testene er negative og jeg føler meg ikke gravid, jeg har en del barn fra før. Skal det være slik Vær måned nå? Det tror jeg ikke at jeg orker altså. Kan det ha noe med utskrapning og gjøre etter ma, en selv om eg har hatt en mens etter dette? Vært utrolig tørr helt siden utskrapning også. Og så en siste ting ;-) jeg har hatt store celle forandringer og prater nå og kjenne litt selv på tappen. Den har en slags polypp på seg, er dette vanlig? Håper dere kan komme med noen svar og gjerne noen råd for og lette disse pms plagene.

Back
Topp