Syklus tull

twinanne

Forumet er livet
Jeg venter og venter og venter men ikke el enda, er på dag 17 i dag, og det har vært el smerter i flere dager nå og el slim på dag 8 i dag, kaskje dette er min første syklus noen gang etter pille slutt at jeg ikke får el. Så nå lurer jeg på hva dette er, er det min fotrrige IVF som har tullet dette til litt eller kan det være akkupunktøren som har rotet opp hormonenen minne. Ikke godt å si, har normalt el på dag 13-14, selvfølgelig det ble jo litt tull etter SA i høstes da men det er jo normalt. Har ikke el tester så jeg hvet ikke hva som foregår, men å er det snart spray start så noen el tester kjøper jeg ikke nå.

Har noen vært borti noe lignendes etter IVF med stabile sykluser som ikke er stabile mer?

Etter at jeg begynte med IVF har jeg hatt tull nesten bestandig med mine sykluser. Før kunne jeg si dato og nesten klokkeslett for når TR kom, men etter medisiner o.l. så kunne jeg plutselig ha sykluser som var 10 - 21 dager lengre. Så det var pyton!!!

Men etter jeg begynte hos homeopaten så har kroppen blitt så mye mer stabil, det er bra! For med tanke på alt annet man har å konsentrere seg om så er det greit at den følger ruta den skal [:)]

Men har også opplevd, dvs. at jeg er 95% sikker på at jeg ikke hadde EL den ene gangen etter en behandling som det ikke ble noe av.... men har jo ikke noe bevis annet enn at jeg kjenner min egen kropp. For jeg hadde nesten ikke blødning, det var snakk om ørlitegrann.... 20 minutter kanskje. Så måtte jeg vente 30 dager til det da kom en mens.... så det ble en "syklus" på 60 dager om man ikke teller med den 20 minutters blødningen....

Håper det ordner seg for deg, så du får stabilisert kroppen litt [:)]

Vel da ser det ut som alt ordnet seg alikevel, med el på dag 15, men den er ikke så tydelig som den pleier, men da for jeg slå meg tilrod med dette slik at da skal alt være i boks før jeg begynner med sprayen, det er jo litt greit å ha det unnagjørt før den. Da hvet jeg om sprayen forsinker tr denne gangen også. Er bare litt nysgjerrig, men i det store og hele så betyr det vel ikke så mye.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp