Syklus etter SA

trampe80

Gift med forumet
Jeg går her og venter på TR, skulle vert her for snart to uker siden....Men flyr på do i ett fordi det kjennes ut som om hun kommer...sånn har det vert siden hun skulle vert her! Testet neg. på mandag!
Men dere som har opplevd SA, hvor lang tid tok det før syklusen var i rute i gjen???
Frustrerende å gå og vente sånn, har aldri hatt ustabil syklus før, ikke etter pille slutt engang!

Jeg hadde MA, og var til utskraping, fikk mensen 29 dager etterpå. Det er nå 28 dager siden første mensen etter MA, så jeg lurer på om den dukker opp snart, eller om den blir forsinket denne mnd. Kan nok sikkert være litt ustabil en stund. Jeg fikk høre at det normalt gikk 3-6 uker før den kom etter en abort.
Jeg tok EL-tester fra dag 10 - 16 i syklusen uten at noen av dem var positive, så hvis jeg ikke er gravid denne mnd, tror jeg tante kommer litt forsinket. Tok test i går som var negativ
Tante kommer forhåpentligvis snart til deg og!! Lykke til [;)]

Etter mine SA hoppet mensen over en syklus før den var normal igjen.

hei. jeg hadde utskraping den 7 sep og mensen min har enda ikke kommet. jeg har sterke smerter i magen. var på etterkontroll på onsdag. ikke gravid noe jeg kanskje trodde. legen sa at det kan ta opp til 6-8 uker før mensen kommertil det normale igjen. så det er bare å vente. troe den kommer snart. siden smerten begynner å ta av litt....... vi kommer til å prøve lykken igjen.[;)]

Hei dere!

Prøver dere alle å bli gravide med engang etter sa? Vet ikke helt selv hva jeg skal gjøre nå, siden jeg har hatt to sa rett etter hverandre. Rakk ikke å få mensen siden jeg ble gravid igjen med engang. Nå anbefalte de meg å vente en syklus før vi hopper i høyet. Hva skal vi gjøre i mellomtiden???? Må vel bruke prevensjon av noe slag. Mannen forslo at vi ikke skulle ha sex på en måned, aldri i livet om han klarer å holde seg til jeg er ferdig å blø, for så å vente på mensen, for så å vente til jeg er ferdig å blø igjen.... merker selv at jeg savner kosemannen. Kondomer er ekle... P-piller fucker jo opp syklusen. Da jeg prøvde det tidligere, ble jeg så dårlig, kasta opp og fikk migrener. Hva med sånne rare greier man putter i skjeden??? Husker ikke hva det heter lenger.

Klem

ORIGINAL: bæibi

Hei dere!

Prøver dere alle å bli gravide med engang etter sa? Vet ikke helt selv hva jeg skal gjøre nå, siden jeg har hatt to sa rett etter hverandre. Rakk ikke å få mensen siden jeg ble gravid igjen med engang. Nå anbefalte de meg å vente en syklus før vi hopper i høyet. Hva skal vi gjøre i mellomtiden???? Må vel bruke prevensjon av noe slag. Mannen forslo at vi ikke skulle ha sex på en måned, aldri i livet om han klarer å holde seg til jeg er ferdig å blø, for så å vente på mensen, for så å vente til jeg er ferdig å blø igjen.... merker selv at jeg savner kosemannen. Kondomer er ekle... P-piller fucker jo opp syklusen. Da jeg prøvde det tidligere, ble jeg så dårlig, kasta opp og fikk migrener. Hva med sånne rare greier man putter i skjeden??? Husker ikke hva det heter lenger.

Klem

Femidom heter det, funker dårlig og ikke i det hele tatt. [:'(]

Hmmm,lurer på om du mener pessar? Brukt riktig,og sammen med sæd drepende krem skal det vistnok være en helt ok prevensjon.-Har aldri brukt det selv,og du må til lege for å få det.[:)]

det var det jeg mente. Kanskje det gjør vondt?

Trenger ikke å sette inn pessar mange timer før sex- bare huske å gjøre det før sex. Snakket med en veninne som har det, hun pleide å sette det inn når hun pusset tennene om kvelden....(Hun er gravid nå,men det var planlagt!) Hun brukte det for å slippe hormoner og kondom-de visste at de ville prøve å bli gravide når nr en var ca 1 år.
Hun syntes det var en grei løsning,men lo godt da hun beskrev all "fiklingen" der inne for å få det på plass.... Tok noen dager,så var ikke det noe problem mer. Absolutt et alternativ å tenke på....

fikk mensen i gjen etter 7 uker etter SA, en det er snart 8 uker siden! føler at den kommer, men den uteblir... hmmm!

Du kan jo bruke P-ring i akkurat den måneden? En del jenter her inne osm har skrytt av den!

Kankje du er gravid Trampe80? Noen tester jo negativt en stund selv om de er gravide. Skjønner frustrasjonen med syklusen. Har det sånn selv!

Lykke til!

M

håper jo i det lengste på det! tiden vil vise, men det er utrolig frusrerende å gå og vente sånn!

Back
Topp