Syklus etter negativt forsøk

Vilhaentil

Vilhaentil
Noen som har erfaring med lang syklus etter Ivf? Hadde et negativt forsøk i desember, fikk mens 14. des. Har ennå ikke fått neste mens, og hatt mye murringer og smerter i korsrygg de siste ukene. Har hatt positive eggløsningstester de siste fire dagene... Spottet så vidt en liten uke før jeg forventet mens... Så nå skjønner jeg ingenting...vil komme i gang med medisiner til et eventuelt neste forsøk...

min mens har vært en uke forsinket etter forsøkene, ikke noe mer...

jeg hadde tatt en digital test så er du ikke i tvil om du skulle være gravid, lykke til, klem

Er i samme situasjon som deg. Hadde innsett 10 desember. Begynte å blø på rugedag 8,småblødninger som stopper på dagtid og startet opp igjen på kvelden. Dette varte i ca 10-12 dager . Hadde i flere dager veldig magesmerter og. Regnet med at mens com rundt 15 januar, men nå to uker senere har den ikke kommet. Skulle starte opp med nytt ferskforsøk med innsett i uke 9, men når mensen ikke kommer blir ikke det noe av. Og med tanke på påskestengt kan det bli enda lenger utsatt. Frustrerende å gå sånn og vente. Har mensen dukket opp hos deg?

Mens kom i går, fjorten forsinka...ska starte på puregon i morgen, så er da i gang med runde nr to. Synes denne runden er verre enn forrige gang....huff...

Back
Topp