Syklus etter MA og utskraping

Eki93

Elsker forumet
Juligull2021
Maisløyfene 2024
Hvilke erfaringer har dere med syklus etter MA og utskraping? Hvor lang tid før du var i syklus igjen? :)
 
Hvilke erfaringer har dere med syklus etter MA og utskraping? Hvor lang tid før du var i syklus igjen? :)

Dette er nok veldig variabelt og individuelt.
Selv så gikk jeg nesten rett inn i vanlig syklus. Regnet dagen for utskraping som CD1. Første syklus var på 24 dager, med 9 dagers lutealfase. Neste syklus var normal, 28 dager med 14 dagers lutealfase.
 
Dette er nok veldig variabelt og individuelt.
Selv så gikk jeg nesten rett inn i vanlig syklus. Regnet dagen for utskraping som CD1. Første syklus var på 24 dager, med 9 dagers lutealfase. Neste syklus var normal, 28 dager med 14 dagers lutealfase.
Takk for at du deler din erfaring :) enig i at det nok er veldig individuelt. Da det tok litt tid fra min blødning til jeg fikk utskrapning mente legen jeg kunne få «tidlig» menstruasjon etter utskrapningen, noe det kan se ut som. Er spent på første syklus, og håper jeg kan komme fort tilbake dit at vi kan prøve seriøst på nytt :)
 
Hvilke erfaringer har dere med syklus etter MA og utskraping? Hvor lang tid før du var i syklus igjen? :)
Jeg har normalt en syklus på ca 30 dager med ca 14 dager lutealfase. Regnet også utskrapningsdagen som CD1, selvom jeg hadde hatt en mislykket medisinsk abort en uke tidligere. Gynekologen så at jeg hadde hatt EL før jeg var på kontroll på CD31 (aner ikke når EL var, bare at jeg hadde hatt det før denne dagen) og syklusen endte på 45 dager.
Håper jeg får en mer normal syklus nå. Er i gang med første «ordentlige» syklus og bare på CD1 foreløpig :)
 
Back
Topp