Syklus etter lapraskopi

Kakemonsterinnen

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Er det noen andre som har opplevd at syklusen endres etter lapraskopi? Jeg hadde det i januar og etter det har syklusen min vært helt rar.

Året før lå jeg mer eller mindre dønn stabilt på 26 +/- en 1.5 dag.

Nå etter lapraskopien, eks de to syklusene med ivf (lang protokoll) har syklusen vært 28 +/- 5..

Jeg har endret syklus, men har skjedd siste 1-2 årene, har antatt det har med endiometriosen å gjøre. Men det ble ikke bedre etter lapraskopien i januar.

Jeg har endret syklus, men har skjedd siste 1-2 årene, har antatt det har med endiometriosen å gjøre. Men det ble ikke bedre etter lapraskopien i januar.
Min har egentlig vært mer eller mindre dønn stabil frem til januar. Begynte å logge i Life i i 2015. Et par unntak i disse fem årene, men de legger jeg på «sykt stressa og tøff periode» siden det ble normalt etterpå. Nå føles den som en jojo.

Min har egentlig vært mer eller mindre dønn stabil frem til januar. Begynte å logge i Life i i 2015. Et par unntak i disse fem årene, men de legger jeg på «sykt stressa og tøff periode» siden det ble normalt etterpå. Nå føles den som en jojo.
Hmmm, så rart at du merket så klar forskjell. Kanskje det er koblet til operasjonen.

Jeg merka ingen forskjell etter lapraskopi. Men gikk fra 26 til 28 dager etter graviditeten, så det kan jo være en sammenheng.

Back
Topp