Syklus etter IVF??

Lykke27

Betatt av forumet
Septemberlykke 2021
Hei. Hadde min første ICSI behandling i februar, ble overstimulert å fikk derfor ikke sette inn. Å skal igang med FER. Men lurer litt på hvor lang tid det har tatt for dere andre etter IVF/ICSI uavhengig om dere ble overstimulert eller ikke mpt å komme inn i normal syklus igjen.

Er på dag 33 etter første menstrasjonsdag etter uttak og fikk positiv el test i dag. Så syklusen min er helt ute av system. Pleier å ha el dag 16.
Hvor mange sykluser tok det dere å komme inn igjen?

Skal ikke igang før neste syklus men kjenner litt på stresset ettersom den forventet el i april er i påske uken da medicus har stengt.

Vært rett tilbake på normal etter både fersk innsett og totalfrys grunnet ohss.

Den syklusen jeg hadde uttak og det ble totalfrys ble en veldig kort syklus, mensen kom bare noen få dager etter uttak. Så hadde jeg 4 sykluser som ble 5-6 dager lengre enn normalt, jeg har veldig stabile sykluser på 28 dager, så er overbevist at det ble litt hormonkluss.. midt i dette mistet jeg når jeg var 4+6 som sikkert hadde litt medvirkning at det tok litt tid at det rettet seg. El ble også 5-6 dager senere enn normalt, men syklus nr 5 ble plutselig helt normal :) Så er sikkert veldig individuelt hvordan kroppen reagerer, men hos meg tok det litt tid at den kom i riktig gjenge igjen.

Back
Topp