Syklus etter hormonspiral

*Mille*

Oktober 08, Februar 12 og Oktober 15 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberskattene 2015
Jeg tok ut horminspiralen 4 september, begynte å blø ganske kraftig 7 september. Blødde i ca 1 uke, typisk TR blødning. Dette er nå 33 dager siden. Ingen tegn til TR.

Er det noen med lignende erfaringer? TR som kommer som vanlig etter fjerning av spiralen for så å ikke komme som vanlig? Når fikk du TR igjen i såfall?

Hehe, mensen = TR (tante rød) :p

Ahaaa :p Rakk ikke være prøver før jeg ble gravid så er ikke så inn i alle ord og utrykk :D
Jeg fjernet hormonspiralen min begynnelsen av mai, blødde i noen dager etter, men var usikker på om det var mensen eller følge av fjerningen. Tok litt over seks uker før jeg fikk mensen igjen. Rundt fire og en halv uker etter min første ordentlige mens fikk jeg små blødninger i et par dager.
Rakk ikke få mensen igjen etter det, fire uker etter fikk jeg positiv test :D

Gynekologen min sa jeg skulle kontakte han hvis mensen ikke kom innen 6 uker, tok enda noen flere dager for meg så ikke noe å stresse men ennå i hvertfall ;)

Ahaaa :p Rakk ikke være prøver før jeg ble gravid så er ikke så inn i alle ord og utrykk :D
Jeg fjernet hormonspiralen min begynnelsen av mai, blødde i noen dager etter, men var usikker på om det var mensen eller følge av fjerningen. Tok litt over seks uker før jeg fikk mensen igjen. Rundt fire og en halv uker etter min første ordentlige mens fikk jeg små blødninger i et par dager.
Rakk ikke få mensen igjen etter det, fire uker etter fikk jeg positiv test :D

Gynekologen min sa jeg skulle kontakte han hvis mensen ikke kom innen 6 uker, tok enda noen flere dager for meg så ikke noe å stresse men ennå i hvertfall ;)

OK, så da er det ikke helt uvanlig. Skal til legen igjen om ca 2 uker så jeg tar det heller opp med hun da om den ikke er kommet. Nevnte gynekologen din hvorfor du måtte kontakte han om den ikke kom innen 6 uker?

Gratulerer forresten!! :D

Gjør det du :)
Du kan allerede ha hatt eggeløsning så du kan jo ta en test for sikkerhetsskyld,
masse lykke til med prøvingen ;)
Han nevnte ikke hvorfor jeg skulle kontakte, ikke som jeg kan huske ihvertfall :confused:
Tusen takk :)

Tok min ut begynnelsen av desember 2009. Blødde noen dager etter i noen få dager. Fikk vanlig mensen ca 5 uker etter det. Og i slutten av februar/begynnelsen av mars hadde jeg positiv test.

Tok ut i midten av januar. Blødde litt ca 3 dager. Fikk mensen etter 3 uker igjen, så 28 dager etter det igjen og da (i mars) satt spiren :-)

Back
Topp