Syklus etter endt p-pille bruk

k76

Betatt av forumet
Jeg er helt ny er og i gamet.. Nettopp sluttet på p-pillen og skal begynne prøve bli gravid. Lurer på hvor lenge dere andre som har gått på p-piller måtte vente før syklusen stabiliserte seg eller dere eventuelt ble gravid .. [:)]
Utrolig greie sider forressten. Kjekt å lese om alle de gode ideene og forklaringer på ting jeg lurer på.

Jeg rakk aldri å slutte med pillen før jeg ble gravid.. Så det er mitt svar[8D] Vil også ønske deg velkommen hit, håper du vil trives og at du snart lykkes med å bli gravid[:D] *klem*

Jeg gikk rett tilbake til gammel sykluss! (ihvertfall den første, venter neste til uken..) [:)]

Velkommen hit k76!

Det er veldig forskjellig hvordan syklusene våre er etter pilleslutt! Jeg sluttet i slutten av august, og måtte vente 40 dager. Nå er jeg på dag 28, og kan ikke vite om jeg får den nå eller senere. venter i spenning da. Vil jo egentlig ikke ha den! Prøver å bli gravid!

Har et par venninner som måtte vente i 6 mnd. før syklusen var normal!

Lykke til i allefall!

M

Jeg fikk helt normal og stabil syklus med en gang etter pille-slutt,jeg! 28 dager. Og slik har den vært nøyaktig siden jeg sluttet,altså i 7 mnd! Aldri en dag over eller under! [:D]

Velkommen hit,og lykke til!! [:D]

Jeg sluttet med pillene i sommer og hadde to perioder der syklusen var 28 dager, men nå har den vært på 21 dager de siste gangene.
Uansett - velkommen hit og lykke til med prøvingen.

VELKOMMEN!!!! Jeg er ganske fersk jeg også=)
jeg sluttet med pilla den 26/10... så gikk det en uke, så fikk jeg mensen som varte i tre dager!ALRDI hatt TR så kort på besøk jeg... Men egentlig skulle hun ikke kommet da, men 28 dager senere.. så jeg er litt forvirret om hvilken syklus jeg skal følge, men er nok nå fra den siste mens tror jeg.... så nå får jeg vente å se når den kommer igjen(selvom jeg ikke vil) Så det varierer fra kropp til kropp rett og slett=)

hei jeg sluttet på pilla i begynnelsen av august og har ikke fått tr ennå. trodde jeg var gravid siden det ikke kom noe tr men...det var visst feil. en kan gå opptil 6mnd før syklusen blir normal

Jepp, krysser fingrene for at vi alle får syklusene i orden snart, sånn at vi kan kose oss skikkelig med prøvinga, og virkelig BLI GRAVIDE alle mann!!

Gleder meg!!

Lykkeklem, M

hei hei...hadde en pillefri uke med mens, sluttet da, 14 dager senere hadde jeg eggløsning å her er jeg.. :) så d ble vel på første syklus..? lykke til iallefall..[:)]

ORIGINAL: Leha

Noen på forumet skrev at de tok akupunktur o.l. for å få igang syklusen etter p-pillebruk. Har kanskje tenkt å prøve det hvis den ikke kommer igang snart. Tror kroppen er forvirra ja. Har hatt el. slim en dag hver uke hittil...trodde jeg hadde el første gang men det er nok tvilsomt.
Håper på at kroppen kommer igang selv snart, og at deres også gjør d.

hei.. jeg er en av dem som ikke har vært heldige kan man si.. Venta 3 mnd på første mens, og nå har jeg venta to måneder og har enda ikke fått mensen... Går til akupunktør, men har ikke hjulpet enda iallefall.... Skal til gyn 18 nov for å sjekke ut.. Men du slipper å gå sånn vettu. Ordner seg fort for de aller fleste tror jeg

Har ingen anelse på hvor lang tid det tok før syklusen var i gang igjen, etter 10 års p-pillebruk.... Men det tok 7 måneder før jeg ble gravid....!!

ble gravid mens jeg gikk på pillen jeg....

Jeg hadde vanlige mensblødninger med nøyaktig 28 dagers mellomrom hele tidene etter pilleslutt, men først etter 6 mnd kjente jeg at jeg hadde eggløsning. Skjønn det den som vil..

Back
Topp