Syklus endret, og bekkenspørsmål!

sollise

Elsker forumet
Etter at jeg mistet, så har el flyttet seg noe, og jeg synes mensen er endra seg også, men det til det positive. Flere som har opplevd dette?
Etter aborten så har jeg hatt litt smerter i bekkenet på høyre side. Dette har blitt verre nå enn tidligere. Noen med erfaring? Vil det bli bedre på sikt, kan jeg få noe hjelp med det?

heia.nå spør du vanskelig...[:D]min mens forandra seg også ja..men til det verre[:@]men nå har hu bare med å holde seg borte i 8 til 10 mnd tid...[>:]

håper noen kan svare deg bedre en meg vennen[:)]

Kan være at ikke alt har kommet ut.. Best å ta kontakt med legen, kanskje du må ta utskrapning..

Etter at jeg hadde en sa har også min el "flyttet" litt på seg i syklusen. Før kom den alltid på dag 10. Etter sa'n har den kommet på dag 18 og 20, men denne sykusen ser det ut til at den kom på dag 12. Ser altså ut til at den kanskje er på vei tilbake til gammel tralt.
Mensen har kanskje blitt litt svakere... Men den har ikke vært spesielt kraftig etter pilleslutt.
Hvor lenge siden er det at du hadde sa'n? Det er 2 1/2 måned siden jeg hadde.

KlemKlem

Det er snart 5 mnd... Så er lenge siden... Jeg har også mindre mens, og el er 3 dager senere... Tror jeg da. Det er iallefall slik etter el testene og se...

Tror det er naturlig at syklusen kan endre seg litt når slike ting skjer. Mindre mens er takk og pris ikke det verste som kan skje, men at el kommer senere er litt kjedelig. Når det gjelder de bekkensmertene du snakker om så synes jeg også det verker litt mer i det området rundt el og tantebesøk. Egentlig har kroppens signaler rundt disse tider blitt mye sterker etter sa'n. Nå får jeg f.eks kjempe ømme brystvorter rundt el. Det hadde jeg aldri før. Men mya av grunnen til at de er blitt tydligere er nok at jeg er mer på jakt etter de også, men det er ikke bare det.
Vi får satse på at disse forandringene er helt normale, men hvis du har veldig vondt i bekkenet ville jeg kanskje tatt en tur til legen.

Ser forresten at du bare har en dag igjen til testing. Håper du får en gledelig overraskelse!

Tusen takk for svar, knøttet[:)]

Ja, jeg å merker forskjell rundt el og mens, så kroppen blir litt forandret...

Ja, jeg tror jeg har ikm i morgen eller tirsdag..., så håper jeg også at den IKKE kommer[;)]

ORIGINAL: sollise

Tusen takk for svar, knøttet[:)]

Ja, jeg å merker forskjell rundt el og mens, så kroppen blir litt forandret...

Ja, jeg tror jeg har ikm i morgen eller tirsdag..., så håper jeg også at den IKKE kommer[;)]

håååååååper duste tante ikke kommer.så spennende ,hold oss oppdatet.!!!!!tvitvi snuppa.[;)]

Håper tanta ikke kommer vennen[;)]Tvi tvi...

Back
Topp