Syklisten

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Fikk nettopp telefon fra mamma om at Trym hadde vunnet en to-hjulssykkel med støttehjul i en basar der hun hadde tatt lodd i hans navn[:D] Ikke alle som får seg trehjulsykkel når de er ei uke gammel og to-hjulsykkel i en alder av 15 mnd[;)]
 
Det var sannelig på tide!!![:-]
 
Back
Topp