Sykling som treningsform

Alias

Gift med forumet
ja...da har jeg syklet en runde på 6.3 km hver dag i så og si to uker...rocket annenhver dag med rockeringen i 30 min,tenker veldig på kostholdet mitt, men vekta har stagnert fullstendig...er ikke sykling i fri natur noe ok treningsform el?? jeg er jo helt skjelven når jeg kommer hjem fra turene, så det har jo effekt på kondisen...
er det noe annet jeg heller bør trene da??
Kjipt å pese meg gjennom denne runden om det ikke har noe effekt

Sykling er veldig god kondisjonstrening[:)]

Styrketrening, da forbrenner du fett i opptil 48 timer etter trening, mens med kondisjonstrening er det kun der og da du forbrenner fett.

Men har du stagnert over en lengre periode må du se på hva du spiser.

ORIGINAL: halt0

Styrketrening, da forbrenner du fett i opptil 48 timer etter trening, mens med kondisjonstrening er det kun der og da du forbrenner fett.

For noe tull!
Er helt enig i at styrketrening også er god trening, men man forbrenner også etter en kondisjonsøkt.

Til Hi; det beste er å kombinere styrke og kondisjon. Kosthold spiller også en viktig rolle.

ORIGINAL: Tanketrollet

ORIGINAL: halt0

For noe tull!
Er helt enig i at styrketrening også er god trening, men man forbrenner også etter en kondisjonsøkt.

Til Hi; det beste er å kombinere styrke og kondisjon. Kosthold spiller også en viktig rolle.

Takk [:)] da får jeg finne frem den store ballen og håndvektene da :)

Back
Topp