sykler på biltema??

**Moonlight**

Forumet er livet
noen som vet hvordan kvaliteten der er??
Regner jo med de ikke er like bra som sykler til fler tusen liksom,men bortsett fra det??
tenkte litt på å køpe til storebror her.Men synes det er bortkastet å køpe en dyr sykkel når man sikkert må bytte igjen etter  år eller 2,om han ikke ødelegger de før han vokser fra den da[8D]
Så vil den holde et par år tror dere?

Tror det er helt greit.. men jeg har sykkel derfra, den er såå tung å sykle på.. men er sikkert litt annerledes med barnesyklene altså. [;)] jeg sykler en del, siden jeg ikke har lappen.. så jeg kommer til å kvitte meg med den biltema sykkelen.. 

Det er absolutt helt ok kvalitet på de [:)]

Ellers du kan se på salg på div sportsbutikker, fant til Magnus i fjor til 1500,- ikke store forskjellen fra Biltema egentlig[:)]

jeg har sykkel derifra som jeg har hatt siden ungdomskolen [8D] hehe... like fin og god å sykle! [:)] 
så jeg er veldig fornøyd med den[:)] 
(nå skal det sies at jeg ikke sykler sånn kjempe mye da [:-] )

Mannen min har sykkel fra biltema, han er veldig fornøyd.[:)] 

ORIGINAL: Rebecca85

Det er absolutt helt ok kvalitet på de [:)]

Ellers du kan se på salg på div sportsbutikker, fant til Magnus i fjor til 1500,- ikke store forskjellen fra Biltema egentlig[:)]

blir jo nesten det dobbelte da,de på biltema koster 699[;)]Men kan jo hende det kommer ennå bedre tilbud,tenkkte å drøye det litt da vi tenkte å kjøpe til bursdagen hans som er i februar.Men regner med det er lettere å kjøpe/få tak i sent på sommeren enn midt på vinteren[:)]

jeg jobber på biltema, og syklene der er vel så gode som noen andre[:)] å man kan få de ferdig montert, men da koster det litt mer[:)] 200 kr for voksen sykkel og 100 for barne sykler, er hvertfall sånn der jeg jobber..! å det er jo garanti på syklene.

De selger sykler til 599,- på GSport [;)]

Her har Adrian sykkel fra Biltema og Oliver fra GSport, forskjellen på syklene er at Adrian har forbrems også, det har ikke Oliver, men Oliver har bagasjebrett og det har ikke Adrian [:)]

Junior har denne sykkelen http://biltema.no/no/Fritid/Sykler/Barn/Yosemite-1611/

veldig fornøyd med den til hans bruk i allefall [:)] Har satt på støttehjul som også er kjøpt hos biltems

Back
Topp