Sykle uten støttehjul

Eldste var 5 1/2 då han sykla uten støttehjul første gong (har bilder av det:p).
Dei to yngste husar eg ikkje når dei lærte det, men var før dei begynte på skulen, så tippar rundt 5-6år.
 
Min ble 6 i sommer og kan det fortsatt ikke. Synes det er skummelt om vi slipper, så det får vi ikke lov til. Nå skal det sies at interessen ikke er der heller, og at det er mer jeg som ønsker at hun skal lære.
 
4,5 år. Begynte egentlig bare å trene på det fordi han er så veldig høy, så både balansesykkel og vanlig med støttehjul vi hadde fra før ble for små... Da ble det stor gutt-sykkel uten støtte :p
 
Eldstegutten lærte det sommeren før han fylte 3. Er vel «vanlig» i 3-5års alder vil jeg tro :)
 
Ser ut til at minstemor knekker koden nå i vår, hun ble 5 i jula.
 
Vi skal kjøpe sykkel uten støttehjul nå. Så da får hun bare lære det :) hun er fem.
 
Eldste 5 år og yngste var 4
 
Eldste lærte det for noen uker siden og Hu bir 8 i juli. Brukte stang på sykkelen så vi kunne holde ordentlig. Har det på 5 åringen sin sykkel også. Tok av alt av støttehjul i fjor da de lente seg på dem og da falt. De stoler fort for mye på støttehjulene.
 
Back
Topp