Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har dobbel thulevogn hun har sittet i fra fødsel selvsagt med infantsling og uten hjelm da den bare har blitt trillet storebror var vel 8 mnd før vi prøvde oss så smått med sykling. Hadde da sånn kit med ekstra støtte for sikkerhets skyld
Uten at jeg skal være veldig påståelig her, så mener jeg å ha hørt at det er samme alder som med bæremeis. Og det er vel anbefalt fra 1 år?
Aha, vi bruker fremdeles sling til lillesøster som er 5,5 mnd, men hun sitter ikke så mye foreløpig. Har bilstolpose oppi slingen så der koser hu seg fælt når vi drar til barnehagenAha, "sling" hjalp meg med googlingen. Ser ut som at man bruker "sling" fra 0-3 mnd, og noe støtte-sete-lignende fra 6-10 måneder
Så, at det ikke anbefales at de sitter i en sånn vogn før de er 1 år, uten ekstra utstyr ser ut til å stemme
Aha, vi bruker fremdeles sling til lillesøster som er 5,5 mnd, men hun sitter ikke så mye foreløpig. Har bilstolpose oppi slingen så der koser hu seg fælt når vi drar til barnehagen