Sykkelvogn

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Når begynte dere å bruke sykkelvogn til deres barn?
Og har dere enkel eller dobbel? :)

Andre sommeren, da hun var 1,5 [emoji4] har dobbel [emoji4]

Andre sommeren, da hun var 1,5 [emoji4] har dobbel [emoji4]
Jeg har prøvd med minsten nå de siste dagene, da jeg måtte få levert eldste i bhg uten bil. Han blir 1år om tre uker. Han sitter veldig fint med storesøster, men når han sitter alene så siger han litt ut. Ser ut som setet er litt for langt ifht beina hans, som gjør at han siger ut til han får kanten bak knærne. Vanskelig å forklare :p

Vi begynte så fort han satt stødig, ca rundt 1 år :) kun da på kortere turer. Til thule finnes det også nyfødtseter som du monterer :)
Vi har dobbel vogn, og plasserer han da i midten :)

Minsten ble med til bhg med storebror fra han var ca åtte mnd (ca to km hver vei). Sitter godt i vogna vi kjøpte i sommer (Burley), men ser for meg at det ikke hadde fungert like godt så tidlig i billigvogna vi hadde før.

Vi begynte så fort han satt stødig, ca rundt 1 år :) kun da på kortere turer. Til thule finnes det også nyfødtseter som du monterer :)
Vi har dobbel vogn, og plasserer han da i midten :)
Minsten ble med til bhg med storebror fra han var ca åtte mnd (ca to km hver vei). Sitter godt i vogna vi kjøpte i sommer (Burley), men ser for meg at det ikke hadde fungert like godt så tidlig i billigvogna vi hadde før.
Jeg bruker ca 5min på sykkelturen bort til bhg, så det er en kort tur :) men kan hende jeg heller får beregne bedre tid på morgenen og ta vogna, nå blir det vel snart tid for å sette vekk sykkelvogna likevel :)

Har dobbel sykkelvogn. Begynte når storebror var 15 mnd. Lillesøster har sittet i den fra hun var 12 mnd.

Back
Topp