Sykkelvogn [emoji4] vi er veldig fornøyd med vår! Lett å sykle med, og fin å bruke som trille [emoji4]
Takk
Jeg driver og snuser på en helt enkel singelvogn for kun et barn, men som har god nok lagringsplass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sykkelvogn [emoji4] vi er veldig fornøyd med vår! Lett å sykle med, og fin å bruke som trille [emoji4]
Tja, mange betaler jo mer for barnevogn (inkludert meg). Og om den skal brukes til 1 mils sykling hver dag er det jo mer enn mange bruker barnevognamen sånt er jo hva en selv har lyst å prioritere. Vi reiste ikke på noen ferie i fjor sommer (eller sommeren før for den saks skyld). Å bruke 7000 på en elsykkel var en bedre investering for meg enn tilsvarende på en sydentur
Men om du er sporty nok til å sykle med vanlig sykkel og ikke har behov for elsykkel ellers heller så trenger du selvsagt ikke kjøpe en
Jeg hadde derimot da ikke 7000kr å bruke på Sydentur. Har ikke vært på utenlandsferie siden 2013. Hadde heller ikke råd til å kjøpe bil før i år (og da kjøpte vi en 2013-modell Nissan Leaf, ikke verdens dyreste bil akkurat). Så jeg har ikke spesielt god økonomi, altså. Men det var en prioritering for meg. Alle prioriterer forskjelligGreia er jo at jeg ønsker å komme tilbake til den gode formen jeg hadde før graviditet, og det koster nok blod, smerte og tårer
Og du, jeg tror vi har veldig ulik personlig økonomi! Jeg har virkelig ikke 7000,- å bruke på sykkel, selv om det sikkert er noe du har![]()
Jeg hadde derimot da ikke 7000kr å bruke på Sydentur. Har ikke vært på utenlandsferie siden 2013. Hadde heller ikke råd til å kjøpe bil før i år (og da kjøpte vi en 2013-modell Nissan Leaf, ikke verdens dyreste bil akkurat). Så jeg har ikke spesielt god økonomi, altså. Men det var en prioritering for meg. Alle prioriterer forskjellig
Helt innafor å ikke ville bruke 7000kr på sykkel. Men de av oss som gjør det er ikke nødvendigvis rikinger![]()
![]()
Jeg tråler også Finn.no etter det meste altså. Og hadde som sagt ikke bil i det hele tatt før i år (jeg er 33 år). Ikke har jeg lappen enda for har ikke hatt råd til å ta den. Så planen en å øvelseskjøre mest mulig med mannen min.Så har du de av oss som hverken har råd til nyere bil, sydenturer, nytt utstyr til barna osv. Som tråler finn.no etter flaksså trå varsomt, du snakker om prioriteringer jeg i utgangspunktet heller ikke kan gjøre fordi det ikke er alternativer for meg
![]()