Sykkelturen i går va fin, men..

Rennis1991

Betatt av forumet
Januarhula 2014
.. Det er ikke like godt å være meg i dag, vondt for å bevege meg... Har alltid hadd plager med hoftene etter joggeturer, men nå blir det etter en lett sykkeltur.. Får væll legge sykkelen vekk fåreløbi... Har en så frykt fra forrige graviditet, la på meg 25 kg, og det tok meg nesten 2 år å komme ned på normal vekta, med sulteslaking .. Så har ikke lyst å bare være hjemme å slappe av.. Av og til begynner jeg å gråter fordi jeg ikke passer klærne mine lengre.. Kansje dumt av meg, men var så te negativt med graviditeten sist, utroskap, venninner som snudde ryggen til, vekta.. Osv osv.. Prøver å være positiv, men av og til blir det vanskelig.. Måtte bare klage litt:)

Niklas 30.08.08 og Prinsessa kommer kansje 6/1 <3

Det er viktig å klage!

Kansje du kan prøve andre treningsmuligheter? når man er gravid er det normalt å legge på seg, jeg selv har lagt på meg 8kg, og er i uke 20 nå. Jeg trener på sats tre ganger i uken :) Det er ikke lett å "ikke tenke" på vekten! Den er det alltid, i speilet, når du kler på deg. Men du kan gjøre alt annerledes denne gang :) du kan ta ting annerledes :) Få det ett litt "gi faen" holdning til mennesker du føler behandler deg dårlig. for eksempel.

Jeg kan ikke si at jeg har det helt på topp selv, min første gang som gravid, ett helvette med barnefar, venner jeg mister, all forandringen. Men sånn er det bare. Jeg velger å fokusere på kun det som er positivt. barnefaren trenger jeg ikke å forholde meg til nå, de som ikke vil være med meg fordi jeg får barn, de klarer jeg meg fint uten!

Jeg elsker min lille mage, og den lille prinsessen min som er inni der. alt skjer for en grunn. og det er bedre å le enn å grine :)

Har prøvd andre treningsmuligheta, men blir vondt å bevege seg dagen etter.. Vet det er helt normalt å legge på seg, men da forrige barnefarn gikk bak ryggen min strax jeg begynte å legge på meg, har jeg alltid dette i bakhue, nå skal det sies at jeg ikke er med samme fyren lengere, er en som blir nybakt far denne gang.. Men alikevell.. Prøver å holde hode oppe med at prinsessa blir noe av det beste som kan skje meg, men igjen så har jeg veldig mange dårlige dager. Vonde drømmer, og ikke helt ok forhold til faren til sønnen min. Så er lite postivt i hverdagen.

Men bare jeg ikke blir like grusom som sist, så er jeg fornøyd.. Så rett og søett ikke ut sist..

Takk for svar :) hjelper å klage ..

Har prøvd andre treningsmuligheta, men blir vondt å bevege seg dagen etter.. Vet det er helt normalt å legge på seg, men da forrige barnefarn gikk bak ryggen min strax jeg begynte å legge på meg, har jeg alltid dette i bakhue, nå skal det sies at jeg ikke er med samme fyren lengere, er en som blir nybakt far denne gang.. Men alikevell.. Prøver å holde hode oppe med at prinsessa blir noe av det beste som kan skje meg, men igjen så har jeg veldig mange dårlige dager. Vonde drømmer, og ikke helt ok forhold til faren til sønnen min. Så er lite postivt i hverdagen.

Men bare jeg ikke blir like grusom som sist, så er jeg fornøyd.. Så rett og søett ikke ut sist..

Takk for svar :) hjelper å klage ..
Uff han hørtes ut som en skikkelig drittsekk. Jeg skjønner at du da har et vanskelig når det gjelder vekt, og da å ikke kunne sykle blir som et slag i ansiktet. Du får høre med jordmor om hun kan være flink til å følge opp vekta di, og har noen tips til hva man kan gjøre. Så får jeg håpe at psyken blir litt bedre, så du kan kose deg litt i svangerskapet. Er vanskelig når alt blir leit:(

Uff han hørtes ut som en skikkelig drittsekk. Jeg skjønner at du da har et vanskelig når det gjelder vekt, og da å ikke kunne sykle blir som et slag i ansiktet. Du får høre med jordmor om hun kan være flink til å følge opp vekta di, og har noen tips til hva man kan gjøre. Så får jeg håpe at psyken blir litt bedre, så du kan kose deg litt i svangerskapet. Er vanskelig når alt blir leit:(

Drittsekk er bare forbokstaven på han.. Ja, skal gjøre det når jeg ska dit neste gang. Hadde sambo med meg sist, så var litt vanskelig å prate om problemene mine. Er så redd for at det skal bli en slags reprise fra forhold.. Håpe ikke det selvfølgelig! Ja, har vært veldig mye dritt som har skjedd i dettan svangerskapet, så kan ikke vente med å være ferdi. Så har veldig mange "mørke" daga, der jeg tilbringer mye tid i sengen hele dagen.. Håper jordmor klarer å "løfte" meg opp litt :)

Drittsekk er bare forbokstaven på han.. Ja, skal gjøre det når jeg ska dit neste gang. Hadde sambo med meg sist, så var litt vanskelig å prate om problemene mine. Er så redd for at det skal bli en slags reprise fra forhold.. Håpe ikke det selvfølgelig! Ja, har vært veldig mye dritt som har skjedd i dettan svangerskapet, så kan ikke vente med å være ferdi. Så har veldig mange "mørke" daga, der jeg tilbringer mye tid i sengen hele dagen.. Håper jordmor klarer å "løfte" meg opp litt :)
Tror nok du skal snakke med jordmor. Er for ille når det blir flere mørke dager enn lyse. De skal på et eller annet tidspunkt vurdere humøret ditt. Hvis man er mye lei seg og deppa og sånn. Men vet ikke hva de gjør hvis man er det. Det hadde jo vært supert hvis du hadde klart å bygge opp et godt forhold til henne, så har man alltid en å støtte seg til. Håper det går i orden for deg, med alt:)

Tror nok du skal snakke med jordmor. Er for ille når det blir flere mørke dager enn lyse. De skal på et eller annet tidspunkt vurdere humøret ditt. Hvis man er mye lei seg og deppa og sånn. Men vet ikke hva de gjør hvis man er det. Det hadde jo vært supert hvis du hadde klart å bygge opp et godt forhold til henne, så har man alltid en å støtte seg til. Håper det går i orden for deg, med alt:)

Har prøvd å snakke med lege, men det var ikke noen bra samtale med han. Men håper på at det blir bedre med jordmor! Gleder meg selvfølgelig til å se babyen, å leve "normalt" igjen"! :)

Back
Topp