Sykkeltur!

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Andre som har sykkeltilhenger og har hatt med smårollingene?

Må ta et bilde en dag og sette inn her - har nå brukt sykkelen til butikken 3 ganger - og det er KJEMPEDEILIG!!!
Føler iallefall at jeg får mye mere trening av det enn av å gå med vogna[;)]

Her kommer bildene jeg lovte (tatt for en uke siden - har bare ikke somla meg til å legge dem inn her - ammetåka:
Tilhengeren festa på sykkelen
Fikk råd av min onkel (som  er erfaren sykle-med-barn-i-tilhenger-mann:
* Få tak i en henger som festes ved hjulet på sykkelen - altså ikke oppå bagasjebrettet eller til stanga som setet er på.
* Pass på at sykkelen kan velte uten å dra med seg hengeren.

Jeg har festa bagen til JRjr (denne hører til en gammel kombi-vogn) - (eller bilsetet hans)
med en enkel to-punktssele tvers over.
Da sitter han helt fast og faller ikke ut.

Se så søtt han sover og koser seg på sykkeltur!

Andre som har sykkeltilhenger og har hatt med smårollingene?

Må ta et bilde en dag og sette inn her - har nå brukt sykkelen til butikken 3 ganger - og det er KJEMPEDEILIG!!!
Føler iallefall at jeg får mye mere trening av det enn av å gå med vogna

Oj....viste ikke at man kunne bruke det på så små!! Da MÅ jeg få se bilde!!
Jeg elsker å sykle jeg, og det gjør dattra mi her også så det hadde virkelig hvert noe for oss!! Mmmmm....hvor får jeg kjøpt en billig en i så fall da??

Vet de har på Europris, men vet ikke hvor gode de er..
Onkelen min som har sykla endel med ungene sine anbefalte å sjekke ekstra godt hvordan de er festet til sykkelen - skal spørre mamma'n min litt om det[8|]

- onkel og tante sykla forresten med 6 barn til Danmark -  da alle barna var under 8år[8D]
(tette, ja!)

Vet de har på Europris, men vet ikke hvor gode de er..
Onkelen min som har sykla endel med ungene sine anbefalte å sjekke ekstra godt hvordan de er festet til sykkelen - skal spørre mamma'n min litt om det

- onkel og tante sykla forresten med 6 barn til Danmark - da alle barna var under 8år
(tette, ja!)

Ja sjekk litt du....så får jeg høre hva som er best!![;)]

6 barn på 8 år!!!!! Shit, de har hendene fulle ja! [:D] inponert!!
Har alltid sagt 6 barn selv jeg, men satser ikke på 8 år da....det blir litt veeeel kort tid igjen da!

Ååååh,det hørtes kjekt ut!!![;)]
Har tenkt på det,men må da få kjøpt ny sykkel og...[8|]
Du får komme med et bilde da!!!
Oj,må si tanta og onkelen din har stått på ja...Planer om å ta de igjen!? Hi,hi...
Kan ikke være mange mnd'er imellom hver av barna der!?[8|]

Ser så koselig ut med de sykkeltingene. Her sykkler vi ikke så mye, men vi har vært flinke til å blade. Tar en tur med vogna nå og da, men nå må vi vente til grusen er borte på fortauet.
Klem

Se første innlegg..

Sååå heeerliiig da!!![:D]
Så skikkelig kost ut...Må se om jeg kan få meg e nsykkel og sånn tilhenger jeg og!!![:)]

Back
Topp