Sykkeltilhenger...

Sonic

Glad i forumet
Ønsker å skaffe meg en sykketilhenger til kidsa.. har et vanlig sete nå, men det er litt kjipt i bygge i høyden når man skal ut på tur :P
Lurte på hvilken "henger" har dere? Erfaringer, positive og negative? Gjerne også hvor de evt er kjøpt, siden det er ikke så aaaalt for mange butikker her i omkretsen :P

Vi kjøpte en på Gsport, når de hadde tilbud. Er snart to år siden det nå da, men vi er veldig fornøyd. Sykler bare rundt her, så vi er ikke kjempe aktive. 

Men den fungerer kjempe fint til vårt bruk, og det blir spennende når lillesøster også skal sitte inni der til sommeren ;)

Betalte nesten 800 for vår tror jeg.

Vi har nordic cab, den er vel og merke veldig dyr!!! Men den kan brukes som varevogn, joggevogn, barnevogn, sykkelvogn, pulk, hundevogn og ehh... va d no mer nå da. ;) E veldig fornøyd me den. Den har 5punkselser, kan ha maxicosi bilstol i den om man kjøper adapter som høre til vogna. Så kan den legges ned i full liggestilling om barne sku sovne, plass til to stk i den og masse varer baki vogna. :) Er enkelt å skifte mellom delene, så enkelt at lille jeg t.o.m klare det ;) Lett å trille og lett å sykle med er den og! :) Jeg kan virkelig anbefale denne, men skjønner også om folk ikke er intr i å betale masse tusen for èn sykkelvogn, men vi var på jakt etter mer enn "bare" en sykkelvogn så da var den midt i blinken for oss ;)

Du finner den der, og der kan du kjøpe i de pakkene du selv ønsker, trenger liksom ikke å betale 8tusen når du kun ønsker joggevogn og sykkelvogn feks ;) --> http://www.nordiccab.no/menu/forsiden

Følge ivrig med her :-) kunne tenkt mæ nordic cab.. Men har nok ikkje råd.. Så bli ei billig sykkelvogn her :-)

kjøpte en billig en på biltema, fungerer veldig greit for oss:) den er vel ikke den letteste men her er d ikke masse bakker så d går veldig greit:)

Vi har en billig en. Men jeg ønsker meg en dyrere variant. Men den funker :-) Men skal du på sykkel-ferie så er det nok lurt å investere i en som barna sitter godt i! Jeg bruker min bare til og fra barnehagen stort sett så den fungerer helt greit.

Back
Topp