**Moonlight**
Forumet er livet
største på 5 må ha seg ny hjelm nå da den gamle er ødelagt.Ser jo det finnes mye forskjellig.Men er det samme hva man velger?er de fleste ok?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det viktigste er at den sitter godt på hodet, mange kjøper en som er litt stor, men det er helt feil. Kjøp en som sitter godt på det innerste hakket når den strammes, da er den passe , og man kan bruke den noen år.. De aller fleste hjelmer i dag er ok, men jeg personlig styrer unna de som ser og kjennes "billige" ut.. Kjøpte til junior på Obs!..lashes skrev:
HeDa skrev:
Det viktigste er at den sitter godt på hodet, mange kjøper en som er litt stor, men det er helt feil. Kjøp en som sitter godt på det innerste hakket når den strammes, da er den passe , og man kan bruke den noen år.. De aller fleste hjelmer i dag er ok, men jeg personlig styrer unna de som ser og kjennes "billige" ut.. Kjøpte til junior på Obs!..lashes skrev:
så også på de på OBS i kundeavisen nå. Var Bell(?)tror jeg og det er vel et ganske kjent merke?