• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

sykkelhjelm

**Moonlight**

Forumet er livet
største på 5 må ha seg ny hjelm nå da den gamle er ødelagt.Ser jo det finnes  mye forskjellig.Men er det samme hva man velger?er de fleste ok?

For hans bruk, ja.

Vi har kjøpt til ungene i sportsbutikker, føler de er sikrere enn i lekebutikk..de har fra 299 og oppover, Tara fant en fin en jeg sa ja til..prisen var 700,- fikk sjokk i kassa..hehe så jo ikke prisen jeg..bare de på 299-399,- hehe

Det viktigste er at den sitter godt på hodet, mange kjøper en som er litt stor, men det er helt feil. Kjøp en som sitter godt på det innerste hakket når den strammes, da er den passe , og man kan bruke den noen år.. De aller fleste hjelmer i dag er ok, men jeg personlig styrer unna de som ser og kjennes "billige" ut.. Kjøpte til junior på Obs!..

Det viktigste er at den sitter godt på hodet, mange kjøper en som er litt stor, men det er helt feil. Kjøp en som sitter godt på det innerste hakket når den strammes, da er den passe , og man kan bruke den noen år.. De aller fleste hjelmer i dag er ok, men jeg personlig styrer unna de som ser og kjennes "billige" ut.. Kjøpte til junior på Obs!..

Sønnen min fikk sykkelhjelm i går, han fikk etto kidd sykkelhjelm :)
den var kjempe fin og man kan regulere litt etter str på hode!

lashes skrev:

så også på de på OBS i kundeavisen nå. Var Bell(?)tror jeg og det er vel et ganske kjent merke?

HeDa skrev:

lashes skrev:

så også på de på OBS i kundeavisen nå. Var Bell(?)tror jeg og det er vel et ganske kjent merke?

Jepp, de er godt kjente:)

Back
Topp