Sykkelhjelm...

Tror faktisk ikke de skal ha på seg hjelm før de er 12 mnd. Litt for tungt for de sarte nakkene deres ennå.

ORIGINAL: Catski

Tror faktisk ikke de skal ha på seg hjelm før de er 12 mnd. Litt for tungt for de sarte nakkene deres ennå.

Skal de ikke? Hmm også jeg som hadde tenkt til å sykle litt i sommer. Med han i sete bakpå.

ORIGINAL: MNina

Skal de ikke? Hmm også jeg som hadde tenkt til å sykle litt i sommer. Med han i sete bakpå.

Det hadde jeg tenkt også.
Syklet med gutta da de var på den alderen, med hjelm[8|]

ORIGINAL: Venter_på_3de_spire

ORIGINAL: MNina

Det hadde jeg tenkt også.
Syklet med gutta da de var på den alderen, med hjelm[8|]

Gransket litt på nett, og fant ut at man kan jo faktisk gjøre det. Nå ble jeg happy[:D]

http://www.xxl.no/ProductPage.aspx?ProductId=3621&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Limar+124+sykkelhjelm+til+barn

Hjelm må de ha om de skal sitte i sete eller vogn! De veier jo ingenting disse små hjelmene, så det skal snuppa ha på uansett! [;)]

ORIGINAL: PrinsesseAugust

Hjelm må de ha om de skal sitte i sete eller vogn! De veier jo ingenting disse små hjelmene, så det skal snuppa ha på uansett! [;)]

I tillegg skal de ha nakkepute, om man begynner før de er året.

ORIGINAL: PrinsesseAugust

I tillegg skal de ha nakkepute, om man begynner før de er året.

Okay, takk for info [;)]

Back
Topp