Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan er det å sykle som gravid? Jeg pleier å sykle vår/sommer/høst til og fra jobb, men lurer på om noen som har erfaringer å dele? Blir det fort ubehagelig når man har mage, eller går det lett som en lek?
Sniker litt, men sist svangerskap syklet jeg helt til jeg gikk ut i permisjon. Kunne være litt tungt oppoverbakke som kunne utløse kynnere mot slutten, men ellers gikk det kjempefint! Jeg klarte ikke å gå noe særlig pga bekkenløsning så sykkelen var gull verdt så jeg kom meg rundt
Kan bare være at du vil ha styret lengre opp [emoji5] men d spørs på hvem type sykkel d er du sykler på! Jeg sykler terrengsykkel- og den er d for lav med tanke på sitteposisjon- men har du en bysykkel- så burde det gå veldig fint [emoji5]
Jeg sliter med bekkenvondt og har fått meg ergometersykkel i stua [emoji108] Helt genialt! Lite vondt og fungerer veldig bra [emoji4] Som andre nevner, er det bare å heve styret når magen blir større. Håper og tror jeg vil kunne sykle frem til fødsel [emoji605][emoji6]
Takk for tips. Tok min første sykkeltur i dag og var mindre vondt i rygg enn å gå. Nå har jeg en sånn sykkel hvor jeg sitter framoverlent. Håper jeg kan få opp styret litt. Kjenner at jeg ikke orker å kjøpe ny sykkel nå.