Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammajuli/oktober
ORIGINAL: Almasmamma
Jøsses, har dere begynt å tenke så langt fram! [:-] Blir helt stressa jeg! Hehe [;)] Ikke tenkt tanken engang, blir ikke før til våren igjen her hvertfall, men ingen aning om hvilken.....
Tenkte jeg også [:D] Eldstemann her fikk trehjulssykkel til 2 års dagen og knakk koden tidlig i våres, altså nærmere 3 år! Men for å svare på spørsmålet så har han en blå DBS. Vilja arver nok den tror jeg.
ORIGINAL: mammaO
ORIGINAL: mammajuli/oktober
Jøsses, har dere begynt å tenke så langt fram! [:-] Blir helt stressa jeg! Hehe [;)] Ikke tenkt tanken engang, blir ikke før til våren igjen her hvertfall, men ingen aning om hvilken.....
Tenkte jeg også [:D] Eldstemann her fikk trehjulssykkel til 2 års dagen og knakk koden tidlig i våres, altså nærmere 3 år! Men for å svare på spørsmålet så har han en blå DBS. Vilja arver nok den tror jeg.
Kanskje litt tidlig å tenke på det [:D] Det var bildet til eplemos som fikk meg til å tenke på trehjulsykkel. [:)]
ORIGINAL: Lilletrampepus
ORIGINAL: eplemos
Aksel har denne [:D]
Han elsker den.
Tror det er den samme som Sander har. [:)] Men den står hos mamma og pappa frem til neste vår.
ORIGINAL: pannekaka
ORIGINAL: eplemos
Viser likegodt resten av bildeserien, for eg syns han e så goood.
Og nei, har ikkje fått tak i hjelm endå. Men er på saken [;)]
harrlighet.. aksel e så flinke! OS har nettoppp fått kontroll øve sittingå han.. og an hadde kje fatta ein drit om me hadde sotte an på ein sykkel jaffal [8D] hehehe.. men ka seie di på HS f.eks, ligge an longt framme i utvikling??