Sykkel

mammaO

Forelsket i forumet
Hvilke trehjulsykkel skal dere kjøpe?

Jøsses, har dere begynt å tenke så langt fram! [:-] Blir helt stressa jeg! Hehe [;)] Ikke tenkt tanken engang, blir ikke før til våren igjen her hvertfall, men ingen aning om hvilken.....

ORIGINAL: mammajuli/oktober

ORIGINAL: Almasmamma

Jøsses, har dere begynt å tenke så langt fram! [:-] Blir helt stressa jeg! Hehe [;)] Ikke tenkt tanken engang, blir ikke før til våren igjen her hvertfall, men ingen aning om hvilken.....

Tenkte jeg også [:D] Eldstemann her fikk trehjulssykkel til 2 års dagen og knakk koden tidlig i våres, altså nærmere 3 år! Men for å svare på spørsmålet så har han en blå DBS. Vilja arver nok den tror jeg.  

Kanskje litt tidlig å tenke på det [:D] Det var bildet til eplemos som fikk meg til å tenke på trehjulsykkel. [:)]

ORIGINAL: mammaO

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Tenkte jeg også [:D] Eldstemann her fikk trehjulssykkel til 2 års dagen og knakk koden tidlig i våres, altså nærmere 3 år! Men for å svare på spørsmålet så har han en blå DBS. Vilja arver nok den tror jeg.  

Kanskje litt tidlig å tenke på det [:D] Det var bildet til eplemos som fikk meg til å tenke på trehjulsykkel. [:)]

Hehe, okei! [:D] Ja, syns hvertfall det var en smule tidlig! [8D]

Her har bestefaren kjøpt trehjulssykkel til Oliver (kjøpte den når han var 2 mnd), og om jeg husker rett så får han den til bursdagen sin som ikke er så lenge til [;)].
Er en Bamse trehjulssykkel, er blå og har navnskilt på....(har ikke sett den ennå).

Vi har en sånn sykkel med stang bak og sete som barnet kan festes i + en blå trehulsykkel etter Adrian (Får kanskje spraye den rød[;)])

Aksel har denne [:D]
Han elsker den.

Viser likegodt resten av bildeserien, for eg syns han e så goood.

Og nei, har ikkje fått tak i hjelm endå. Men er på saken [;)]

hehe tenkte jeg også[:)] sønnen min hadde en som vi kjøpte på toys'rus. det var sånn med stang til å hjelpe til å styre. Men den ble stjålet når vi bodde i kristiansand. så må kjøpe ny til lille frøken. blir nok noe lik. sånn med stang til å hjelpe til å styre. men har ikke snøring hvor jeg skal kjøpe den.

Det gidder jeg ikke ta stilling til før han kan gå og vel så det [:D]

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: eplemos

Aksel har denne [:D]
Han elsker den.

Tror det er den samme som Sander har. [:)] Men den står hos mamma og pappa frem til neste vår.

Aksel har så mye han har arvet han.
Her hjemme har han sykkelen og en stor traktor.

Hos svigisene har han en elektrisk politimotorsykkel og en bondegård gåbil.

Og hos mine foreldre har han en stor politibil (Flint stones bil), en elektrisk politimotorsykkel, en stor traktor, ett tog med hjul, ett esel han kan ri på med hjul.

Ganske greit att sambo har to tvillingfettere på 7 år. Får dobbelt opp av alt omtrent. Har ikke kjøpt en eneste sånn bil.

ORIGINAL: pannekaka

ORIGINAL: eplemos

Viser likegodt resten av bildeserien, for eg syns han e så goood.

Og nei, har ikkje fått tak i hjelm endå. Men er på saken [;)]

harrlighet.. aksel e så flinke! OS har nettoppp fått kontroll øve sittingå han.. og an hadde kje fatta ein drit om me hadde sotte an på ein sykkel jaffal [8D] hehehe.. men ka seie di på HS f.eks, ligge an longt framme i utvikling??

Ho seie han e litt tidlig ute. Men det går helt fint [:D] Han har alltid vært førstemann på barselgruppa iallefall.

Back
Topp