Sykkel

cella

Elsker forumet
Sykkler deres (snart) femåringer selv ennå? Snuppa her driver og øver. Pappan kunne såvidt slippe henne noen meter i går, men hun er absolutt ikke noe særlig stø ennå.
 
Kun med støttehjul ja.
Han fikk sykkel i fjor, men da var han veldig usikker. Nå tørr han å sykle litt mer og har litt fart osv, men det er nok en stund til støttehjulene forsvinner ja.
 
Her fikk guttungen ny sykkel nå, og her så går jeg bak og holder og så slipper jeg. Det går bra i noen metter så mister han balansen og da er det bare å løpe ved siden for å ta i mot før han evt detter
Men tror det vil gå seg til etterhvert
vi satte ikke på støttehjul på den nye sykkelen siden vi håpet han kanjse ville ta koden fort
 
Helst med støttehjul,men vi prøver uten litt også. Men hun er absolutt ikke trygg på det enda [:)]
Vi øver til sommeren [:D]
 
min lærte å sykle uten støttehjul nå i slutten av mars.. (måtte lære seg det før han blei storebror[:D] ) så det tok han på 2-3 dager,så nå bare sykler og sykler han[:D]
 
Her lærte snuppa å sykle uten støttehjul i mai i fjord!
 
Jenta vår blir fem i juli og ho har syklet uten støtte-hjul nå siden april!!Trent og trent hver dag med pappa løpende bak men så en dag sa ho bare:Æ klare det her aleine no-hadet!!!!
 
Gutten min lærte å sykle uten støttehjul fredagen før 17.mai. Og det var på barnehagen, vi har ikke trena noe med det og heller ikke de på barnehagen, men så ble det bare den fredagen læll:-))))
 
Hun klarer å holde balansen uten støttehjul ganske lenge, men må ha hjelp til å starte og stoppe enda. Så vi løper ved siden av henne og tar i mot hver gang hun skal stoppe [:D]
 
ORIGINAL: toi

Jenta vår blir fem i juli og ho har syklet uten støtte-hjul nå siden april!!Trent og trent hver dag med pappa løpende bak men så en dag sa ho bare:Æ klare det her aleine no-hadet!!!!

 
Så herlig! [:D]
 
Ja, vi tok de av for en mnd siden, han sliter litt med bremsing, bremser med bena.
Han sykla av på sykkelen her, men det hadde skjedd med støttehjul også, han syklet ned en bakke han har sykla mange ganger før...det gikk galt, skikkelig verandaleppe, skrubbsår på leppe,nese og panne, og måtte sy 4 sting på haka, var heldigvis en kirurg som hadde vakt på legevakta, så arret blir kjempefint.
 
ORIGINAL: Mikke

Kun med støttehjul ja.
Han fikk sykkel i fjor, men da var han veldig usikker. Nå tørr han å sykle litt mer og har litt fart osv, men det er nok en stund til støttehjulene forsvinner ja.

samme som her det.
 
Back
Topp