Sykkel til treåring

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Jentungen har først nå rukket helt ned til pedalene på trehjulssykkelen sin. Nå synes hun det er kjempe stas og sykkle! Problemet er at hun fortsatt sliter veldig med sykkelen, det virker som den er veldig tung for henne og trå rundt. Hun fikk låne en annen trehjulssykkel i sted, og da suste hun av gårde som bare det, uten problemer, og storkoste seg.

Vi lurer litt på om vi skal kjøpe en ny til henne, for hun blir veldig frustrert på sin egen. spørsmålet er jo om det er litt dumt og unødvendig og kjøpe ny trehjulssykkel til henne nå når hun er tre år. Men en på to hjul med støttehjul blir kanskje litt vanskelig når hun ikke har syklet stort før og ikke er større? [:-]

Vi kjøpte tohjuls i fjor, og han ble 3 i år.[:)]

Min blir 3 i mai, og vi kjøpte nettopp den tohjulssykkelen med støttehjul til 299,- på Europris. HELT genial til vår gutt ihvertfall.

går fint ann å kjøpe 2-hjulssykkel med støttejul - men i liten størrelse varer den ikke så mye lenger enn 2hjuls-sykkelen hadde gjort.

Vi kjøpte tohjulsykkel i fjor. Hun blir 4 til sommeren. Hun har aldri vært interessert i trehjulsykkel. 

Kanskje vi skal prøve en to hjuls da. [:)] Litt usikker på om hun får like mye glede av den, siden hun er litt forsiktig og engstelig av seg, men hun får gjerne prøvd en i butikken så vidt det er? Da ser vi jo om interessen er der. [:)]

her har vi kjøpt tohjuls med støttehjul, men han tør ikke prøve den, så bruker fremdeles trehjulsykkelen.

ORIGINAL: Olline

her har vi kjøpt tohjuls med støttehjul, men han tør ikke prøve den, så bruker fremdeles trehjulsykkelen.

Nei, det er litt det jeg er redd for skal skje her også. Mange vanskelige valg man skal ta her i livet! [8D][8D]

Gutten min ble 3 på mandag, og han suser avgårde på sykkel med støttehjul hvertfall [:)] Har hatt siden jul, han syns det er mye mer stas enn 3hjulssykkel hvertfall [:)]
Men høres jo lurt ut å ta henne med til en butikk å se om hun vil prøve da

ORIGINAL: Sicily

Vi kjøpte tohjulsykkel i fjor. Hun blir 4 til sommeren. Hun har aldri vært interessert i trehjulsykkel. 

Samme her. Og det var stor stas med tohjuling. Gikk kjempebra!

Back
Topp