Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jenta Mi blir 6 år Og skal begynne på skolen nå,
Hun ønsker seg en større sykkel.
Men, hva er greiest- men bagasjebrett og kurv foran, eller med skjerm bak og en litt sånn tøffere variant ?
Hva har deres skolejenter?
Har ikke hatt bagasjebrett på noen av syklene til gutten min som nå er 9. Tenker at kurv foran er litt sånn "søt småjentesykkel". Jeg vet ikke om man får det i str 6 år engang...? Har hun bruk for kurv og bagasjebrett mtp å ha med ting på sykkeltur? Flaskeholder til vannflaske og evt sekk er brukt her. Bagasjebrett gir jo et litt annet utseende på sykkelen, hva tror du jenta selv vil synes er finest?
Viktigste her har vært en lett og solid sykkel. Begge mine har hatt sykkel fra Frog de siste par årene, bestilt hos http://m.bikeshop.no/sykkel/komplette-sykler/barnesykkel/frog-bikes. De er lette, bygget for unger og uhyre gode å sykle på sier begge mine. Guttungen foretrakk den lille sykkelen fra Frog (14") framfor 16" fra Diamant (Ultra) i fjor, rett og slett fordi den var bedre å sykle på. I år arver yngste eldstes Frog, så skal vi kjøpe en ny til henne.
Vi har kjøpt et enkelt sete i plast som vi har festet bak på syklene til ungene, så kan kosedyr være med på tur.
Har hun sagt noe om hva hun ønsker seg da?
Jenta vår har en DBS med bærer, 6 gir men ikke kurv. Har ikke sett kurv på 20" syklene tror jeg, mest vanlig på 16". Men vi fant den så utrolig billig på finn så det var ikke et bevisst valg om å ha bærer. Hun hadde likt den uansett tror jeg, var så glad for større sykkel. Er kanskje viktigere å finne ut hvor mange gir hun kan beherske?