Sykeste følelsen

Du er heldig, jeg kjente ikke mye liv før etter uke 22 pga en enorm morkake (de deler morkake) :) Du får nyte disse sparkene! I dag kjenner også jeg daglig (og ikke minst nattlig) :)

Hvor langt er du på vei nå? Jeg har bare en jeg da, er 13+1 i dag og har ennda ikke kjent noe til den lille. Vet jo heller ikke akkurat hva jeg skal kjenne etter heller da, side dette er første :)

Er 15+4 nå strax, kjenner godt at det er liv inni der, spess etter kegvhsr spist og om jeg har tatt en syndig kopp sjelden kaffe hehe
Ikke kjent på utsiden enda, men kommer nok snart:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har du barn fra før candleborn?

Jeg er 15+4 også og kjenner ikkenoe såvidt jeg vet ... Første gangs gravid :-)

Jeg kjenner liv i magen hver dag nå fra de to små, men nå kjente jeg et lite spark midt i håndflata :O For en syk følelse haha <3
Aawe, så gøy :D Jeg tror jeg har kjent noen bevegelser et par dager nå, men er litt usikker.. Har jo aldri kjent spark før, så er ikke 100% sikker!

Hvor langt er du på vei nå? Jeg har bare en jeg da, er 13+1 i dag og har ennda ikke kjent noe til den lille. Vet jo heller ikke akkurat hva jeg skal kjenne etter heller da, side dette er første :)

Jeg er 17 uker i morgen :)
Det er litt vanskelig og forklare ordentlig, men i starten kjentes det ut som bobler som sprakk, sommerfugler og leamus :) Nå er det mer merkante bevegelser, spesielt etter å ha spist eller drukket noe med aukker i :) Da er det full baluba hehe

Jeg har også kjent liv, var ikke helt sikker på om det var det det var, men var på 2 svangerskapskontroll på mandag å da sa han at det var bevegelser fra den lille!:) så kjente jeg liv på mandagskvelden!:) super gøy!! Er 15+4:)

Back
Topp