Sykeste drømmen...

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
I natt drømte jeg at jeg fødte nå i sommer. Selve fødselen var det ikke så mye om men det faktum at ungen var så sykt svær! Altså, tror det "bare" var 5,5 kg eller noe men så var jo HAN (jepp, var visst en gutt igjen) født altfor tidlig også da. Det som hadde skjedd var at terminen var feil, så han hadde fortsatt utviklingen inni magen som han ville ha hatt om han kom ut, så han hadde jo alle tennene sine og alt mulig. Jeg følte meg skikkelig snytt for spedbarnstiden, haha :)

Hahaha :) :)

jeg drømte også mye rart sist jeg var gravid.
drømte jeg fikk ei jente, men siden jeg ikke fikk vondt når jeg fødte måtte de stappe henne inn igjen. For uten smerter var det ikke ekte fødsel. Så etter å ha kosa med ho stappa de ho inn igjen hehe :)
ikke nok med det, hun hadde så store hofter at hun måtte ha tvillingvogn, husker jeg var flau for folk trodde jeg hadde fått tvillinger men så var det bare ei med store hofter :) :) hehe

mye rart man drømmer... Godt ikke alt er sant :) :)

Hehe, alt man kan drømme!

Jeg sover så tungt at jeg sjelden husker drømmer, men nå i det siste har jeg hatt mareritt om at jeg legger babyen i vaskemaskinen og setter på ullvuggen.

Back
Topp