Sykepleiere...

Sykehus, ville ikke jobbet med noe annet. Selv om jeg jobber, er gravid å har ei på 4 så har jeg ikke tid til å hvile på sofaen etter en arbeidsdag selv om jeg av og til hadde ønsket det

jeg jobber i hjemmesykepleien å trives veldig godt med det :-)

nå som jeg er gravid hender det sofaen er velig god etter jobb...... men sover ganske dårlig om nettene da så litt derfor også :-) det hendte også når jeg ikke var gravid. ikke nødvendigvis jobben som gjør jeg må slappe av når jeg kommer hjem men andre ting som lite søvn på natta

Eg har to aktive gutar, så sove på sofaen er det (desverre) slutt på. Jobbar som psyk.spl på lukka psykoseavdeling og trives veldig godt med det. I periodar med mykje utagering og uro kan eg vera kjempesliten etter jobb, og før eg fekk barn sovna eg ofte på sofaen etter middag:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jobber i hjemmesykepleien/bofellesskap. Synes det er greit nok, men hadde ikke valgt sykepleier hvis jeg skulle valgt yrke igjen...Er så lei av å jobbe helger, røde dager og kvelder, spesielt etter 3.mann kom. En annen grunn er all den innsparingen kommunen/e driver med! Trenger ikke mer hvile etter jobb enn andre yrker tror jeg. noen dager er sofaen god å ha;)

Jobber natt,trives med det. Har ei jente på snart 3 år. Føler ikke jeg sliter meg helt ut.

Back
Topp