sykepleiere =)?

Annicken

Forumet er livet
kan noen fortelle meg hva dere jobber med ? og hvordan dere jobber =)?

vurderer sterkt å ta dette til høsten - med videre ønske om engang å ta jordmor =)

sykepleier på sykehjem. to somatiske avdelinger. 92,7 % stilling.

fikk nettopp bekkenlåsning og strekk hele venstre rygg pga feilbelastning rygg da en pasient valgte å sette seg ned i løse lufta. sykemeldt ei uke.

tøft yrke, men veldig givende.

jeg har valgt å jobbe på sykehjem fordi jeg trives med å se de samme ansiktene igjen, jeg liker ikke sykehusmentaliteten med foten i seng 3 osv[:)] jeg liker å gi eldre trygghet og faste rutiner slik at de kan trives.

Sykepleier i hjemmesykepleien! Stortrives, har jobbet der i snart 9 år! [:D] Liker at man må jobbe selvstendig og ta egne avgjørelser. Å ikke jobbe innen fire vegger passer meg veldig bra, variert aldersgruppe på pasientene også! [;)]

Har jobba med litt forskjellig, men jobbar no på psykiatrisk sjukehus med psykotiske pasientar. Det er veldig lærerikt og kjekt. Du har enormt mange mulighetar som sjukepleiar, både med tanke på jobb og videreutdanning. Go for it[:D][:D]

Medisink sengepost på sykehus. Høyt tempo, mye stress, ikke hver dag man har tid til lunsjpause og blir en del overtid. Men det utfodrande og man lærer noe nytt hele tiden. Jeg trives man av og til synes jeg det er litt mye...

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

fikk nettopp bekkenlåsning og strekk hele venstre rygg pga feilbelastning rygg da en pasient valgte å sette seg ned i løse lufta. sykemeldt ei uke.

jeg har valgt å jobbe på sykehjem fordi jeg trives med å se de samme ansiktene igjen, jeg liker ikke sykehusmentaliteten med foten i seng 3 osv[:)] jeg liker å gi eldre trygghet og faste rutiner slik at de kan trives.

Det er ikke "sykehusmentaliteten". Jobber med mennesker vi også, og de får goooood pleie og omsorg[:)]
Jeg jobber på intesivavdeling! kjempespennende!!

ORIGINAL: heidu

Det er ikke "sykehusmentaliteten". Jobber med mennesker vi også, og de får goooood pleie og omsorg[:)]

Jeg begynner på intensiv spl. nå på mandag[:)]
Jobber på medisinsk nå..geriatrisk og lunge.. Kjempegøy[:)] Syns det er veldig kjekt med variasjon,masse prosedyrer og høyt tempo. Kjeder meg litt på sykehjem[:-] ble liksom det samme hele tiden, og tungt..selv om en ble glad i pas da[:)] Har akkura begynt å t vakter på nyfødt og, og det er koselig det..masse bittesmå herlige bebiser[:)]

ORIGINAL: HildoDildo

ORIGINAL: heidu

Jeg begynner på intensiv spl. nå på mandag[:)]
Jobber på medisinsk nå..geriatrisk og lunge.. Kjempegøy[:)] Syns det er veldig kjekt med variasjon,masse prosedyrer og høyt tempo. Kjeder meg litt på sykehjem[:-] ble liksom det samme hele tiden, og tungt..selv om en ble glad i pas da[:)] Har akkura begynt å t vakter på nyfødt og, og det er koselig det..masse bittesmå herlige bebiser[:)]

Ja, sykeheim blir for tamt for min del også..
Oi, så spennende! Gled deg[:)] å masse lykke til!!

Back
Topp