Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
sykepleier på sykehjem. to somatiske avdelinger. 92,7 % stilling.
fikk nettopp bekkenlåsning og strekk hele venstre rygg pga feilbelastning rygg da en pasient valgte å sette seg ned i løse lufta. sykemeldt ei uke.
tøft yrke, men veldig givende.
jeg har valgt å jobbe på sykehjem fordi jeg trives med å se de samme ansiktene igjen, jeg liker ikke sykehusmentaliteten med foten i seng 3 osv[:)] jeg liker å gi eldre trygghet og faste rutiner slik at de kan trives.
ORIGINAL: heidu
fikk nettopp bekkenlåsning og strekk hele venstre rygg pga feilbelastning rygg da en pasient valgte å sette seg ned i løse lufta. sykemeldt ei uke.
jeg har valgt å jobbe på sykehjem fordi jeg trives med å se de samme ansiktene igjen, jeg liker ikke sykehusmentaliteten med foten i seng 3 osv[:)] jeg liker å gi eldre trygghet og faste rutiner slik at de kan trives.
Det er ikke "sykehusmentaliteten". Jobber med mennesker vi også, og de får goooood pleie og omsorg[:)]
Jeg jobber på intesivavdeling! kjempespennende!!
ORIGINAL: HildoDildo
ORIGINAL: heidu
Det er ikke "sykehusmentaliteten". Jobber med mennesker vi også, og de får goooood pleie og omsorg[:)]
Jeg jobber på intesivavdeling! kjempespennende!!
Jeg begynner på intensiv spl. nå på mandag[:)]
Jobber på medisinsk nå..geriatrisk og lunge.. Kjempegøy[:)] Syns det er veldig kjekt med variasjon,masse prosedyrer og høyt tempo. Kjeder meg litt på sykehjem[:-] ble liksom det samme hele tiden, og tungt..selv om en ble glad i pas da[:)] Har akkura begynt å t vakter på nyfødt og, og det er koselig det..masse bittesmå herlige bebiser[:)]