Hva tjener dere? 
Om dere vil si det!
Vurderer å søke på en 55 % sykepleierstilling - turnus, dag og kveld:)
Om dere vil si det!
Vurderer å søke på en 55 % sykepleierstilling - turnus, dag og kveld:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg er nyutdanna (var ferdig i mai), med 0 års ansiennitet og jobber i kommunen.Dollface skrev:
Så da er grunnlønna mi 328800 + tillegg.
Det er jo bare å dele på 12 og 2 det ;)
Har 178 kroner timen som tilkallingsvikar.
LillianneLie skrev:
jeg er nyutdanna (var ferdig i mai), med 0 års ansiennitet og jobber i kommunen.Dollface skrev:
Så da er grunnlønna mi 328800 + tillegg.
Det er jo bare å dele på 12 og 2 det ;)
Har 178 kroner timen som tilkallingsvikar.
Takk:)
Jeg var veldig usikker på hva årslønna til sykepleiere var, derfor jeg lurte;) Selv om jeg er ganske så nyutdannet selv (ferdig for 1 1/2 år siden) så har jeg bare jobbet noen mndr som sykepleier:)
Aner du (eller noen andre) hva tillegg på kveld og helg er?
Jeg blei fortalt at det 85,50 som står på kveldstillegget ikker kroner.. Det var en form for kode eller noe.. Så tillegget på kveld er dessverre ikke 85 kr.. For det trodde nemlig jeg.. Men jeg bor igjen i en helt annen kommune da, så det trenger jo ikke være likt i alle kommuner.. :-)Almyrida81 skrev:
Tusen takk! Synes nå det var mye uansett jeg da, enten det var 85 eller 55 kroner i tillegg:) Hjelper jo litt på det!LillianneLie skrev:
Jeg har 329 000 i årslønn, men går snart opp for har 4 års ansiennitet i mai.Bergie skrev:
Hvis du er organisert i NSF så er det ihvertfall 45% for natt, 40% for kveld og litt usikker på helgetillegg om det er 35% eller 40%, det er da % av timelønnen jeg snakker om :)