Hva tjener dere? 
Om dere vil si det!
Vurderer å søke på en 55 % sykepleierstilling - turnus, dag og kveld:)
Om dere vil si det!
Vurderer å søke på en 55 % sykepleierstilling - turnus, dag og kveld:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg er nyutdanna (var ferdig i mai), med 0 års ansiennitet og jobber i kommunen.Dollface skrev:
Så da er grunnlønna mi 328800 + tillegg.
Det er jo bare å dele på 12 og 2 det ;)
Har 178 kroner timen som tilkallingsvikar.
LillianneLie skrev:
jeg er nyutdanna (var ferdig i mai), med 0 års ansiennitet og jobber i kommunen.Dollface skrev:
Så da er grunnlønna mi 328800 + tillegg.
Det er jo bare å dele på 12 og 2 det ;)
Har 178 kroner timen som tilkallingsvikar.
Takk:)
Jeg var veldig usikker på hva årslønna til sykepleiere var, derfor jeg lurte;) Selv om jeg er ganske så nyutdannet selv (ferdig for 1 1/2 år siden) så har jeg bare jobbet noen mndr som sykepleier:)
Aner du (eller noen andre) hva tillegg på kveld og helg er?
Jeg blei fortalt at det 85,50 som står på kveldstillegget ikker kroner.. Det var en form for kode eller noe.. Så tillegget på kveld er dessverre ikke 85 kr.. For det trodde nemlig jeg.. Men jeg bor igjen i en helt annen kommune da, så det trenger jo ikke være likt i alle kommuner.. :-)Almyrida81 skrev:
Tusen takk! Synes nå det var mye uansett jeg da, enten det var 85 eller 55 kroner i tillegg:) Hjelper jo litt på det!LillianneLie skrev:
Jeg har 329 000 i årslønn, men går snart opp for har 4 års ansiennitet i mai.Bergie skrev:
Hvis du er organisert i NSF så er det ihvertfall 45% for natt, 40% for kveld og litt usikker på helgetillegg om det er 35% eller 40%, det er da % av timelønnen jeg snakker om :)
Vi gikk akkurat opp til 45% på natt fra 40%, men har enda ikke fått det tilbakebetalt siden 1. mai, så blir noen kroner når det blir tilbakebetalt, er jo bare å dele alt på to da og se hvor mye det blir i mnd, hvis jeg regner ut ca hva det blir i mnd, vet ikke hvor mye skatt du trekker, men si 20% kan jo ikke være så mye hvis du ikke har så mye inntekt, så vil du vel få utbetalt sånn ca 13 000 - 14 000 i mnd, hvis du jobber helg i tillegg :)
Dollface skrev:
Jeg har 329 000 i årslønn, men går snart opp for har 4 års ansiennitet i mai.Bergie skrev:
Hvis du er organisert i NSF så er det ihvertfall 45% for natt, 40% for kveld og litt usikker på helgetillegg om det er 35% eller 40%, det er da % av timelønnen jeg snakker om :)
Vi gikk akkurat opp til 45% på natt fra 40%, men har enda ikke fått det tilbakebetalt siden 1. mai, så blir noen kroner når det blir tilbakebetalt, er jo bare å dele alt på to da og se hvor mye det blir i mnd, hvis jeg regner ut ca hva det blir i mnd, vet ikke hvor mye skatt du trekker, men si 20% kan jo ikke være så mye hvis du ikke har så mye inntekt, så vil du vel få utbetalt sånn ca 13 000 - 14 000 i mnd, hvis du jobber helg i tillegg :)
Det blir litt mindre enn det netto... Jeg trekker 5% skatt og har utbetalt 13-14000... Det er med kveld og helgetillegg.
Mndslønna brutto er 13700 uten tillegg. 20% skatt gir 10960 netto.
LillianneLie skrev:
Dollface skrev:
Det blir litt mindre enn det netto... Jeg trekker 5% skatt og har utbetalt 13-14000... Det er med kveld og helgetillegg.
Mndslønna brutto er 13700 uten tillegg. 20% skatt gir 10960 netto.
Ehm... Er det ikke vanlig å betale 33 % skatt?Er jeg dum nå eller er det ikke det dere snakker om?
Snakket med ei venninne nå som jobber der jeg vil søke. Hun har 180 kr timen. Hun sa 50 % ble 13 500 brutto (er det før skatt?).
I mitt hode skulle jeg da betalt 33 % skatt av dette, som da gir 9000 utbetalt. Dette uten tillegg. Stemmer ikke det?
Oh Lord, jeg kan lite om dette merker jeg;)LillianneLie skrev:
Men da vet jeg ca. hva jeg kan forvente meg hvertfall om jeg skulle være så heldig å få jobb der:-)