LilleLavendel
Forumet er livet
Hvor mange nattevakter per uke/mnd sånn ca?:)
og hvor mye er det på 50%? og hva tjener man da, sånn ca?:)
og hvor mye er det på 50%? og hva tjener man da, sånn ca?:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange nattevakter per uke/mnd sånn ca?:)LilleLavendel skrev:
nå så jeg dem! tusen takk for svar:)LilleLavendel skrev:
vil det si ca to netter i uka + en helg i mnd?
pearl: har du lyst til å sende meg pm om hva du tjener sånn ca i 60 prosent stilling? evt skrive her? helt ok om du ikke vil altså:)
Jeg jobber 75% natt, her utgjør det 4 vakter på og 6/7 vakter av (annenhver gang)Missi_85 skrev:
Har da utbetalt 20.000 i mnd.
LilleLavendel skrev:Jeg jobber 75% natt, her utgjør det 4 vakter på og 6/7 vakter av (annenhver gang)Missi_85 skrev:
hæ? hoho. nå følte jeg meg blond her! betyr det at du jobber fire vakter etter hverandre, og så har 7 netter fri? og så 7 netter på jobb etterhverandre og 4 netter fri? høres igrunn ikke deilig ut i så fall?:) men jeg er jo ikke så helt oppdatert på hvordan dette funker enda!
hvor mye er 50% nattevakt da dere?
100 % stilling er enten 37,5 timer i uken eller 35,5 timer i uken. 50% blir da 18,75 timer eller 17,75 timer. Hvor mange vakter det er i uken kommer ann på hvor mange timer du har pr vakt. Hos oss er en nattevakt på 10 timer, noe som gir nesten to vakter i uken i snitt...lan77 skrev:
Missi_85 skrev:LilleLavendel skrev:Jeg jobber 75% natt, her utgjør det 4 vakter på og 6/7 vakter av (annenhver gang)Missi_85 skrev:
hæ? hoho. nå følte jeg meg blond her! betyr det at du jobber fire vakter etter hverandre, og så har 7 netter fri? og så 7 netter på jobb etterhverandre og 4 netter fri? høres igrunn ikke deilig ut i så fall?:) men jeg er jo ikke så helt oppdatert på hvordan dette funker enda!
hvor mye er 50% nattevakt da dere?
Hehe, nei kun 4 netter på, etterfulgt av enten 6 eller 7 netter fri :) Så det er ganske deilig, føles jo som en har ferie hver uke
Så det er masse fri når man tenker på at man får utbetalt samme lønn som de som går 100% stilling på dagen. Jeg trives vertfall, selv om jeg er sj meldt nå pga det er driiittungt når man er gravid..
missi skjønner forresten det er tungt når du er gravid, ja! men dit skal jeg heldigvis ikke mer, hvis ikke det skjer et uhell!;)LilleLavendel skrev: