Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber som sykepleier i hjemmesykepleien. Har vært sykmeldt i snart ei uke og kjenner jeg savner jobben veldig! Vil jobbe mest og lengst mulig, men pga blødning rundt fosteret så måtte jeg ta det rolig i hvert fall en uke så fikk vi se.
Vi har mye tunge stell, men lederen er veldig opptatt av tilrettelegging så skulle det bli noen problemer senere skulle jeg bare si ifra [emoji5]
Men hvordan har dere blitt møtt i forhold til nattevakter? Jeg kunne få slippe mine, men synes det er mindre stress å jobbe på natten så jeg vil ha dem [emoji39]
Jeg jobber også netter. Leder er veldig villig til å tilrettelegge om nattevaktene skulle bli tunge. Har også en jordmor i kommunen jeg bor i som er i mot nattevakts jobbing for gravide å vil helst se at det blir funnet andre løsninger. [emoji5]Jeg jobber som sykepleier i hjemmesykepleien. Har vært sykmeldt i snart ei uke og kjenner jeg savner jobben veldig! Vil jobbe mest og lengst mulig, men pga blødning rundt fosteret så måtte jeg ta det rolig i hvert fall en uke så fikk vi se.
Vi har mye tunge stell, men lederen er veldig opptatt av tilrettelegging så skulle det bli noen problemer senere skulle jeg bare si ifra [emoji5]
Men hvordan har dere blitt møtt i forhold til nattevakter? Jeg kunne få slippe mine, men synes det er mindre stress å jobbe på natten så jeg vil ha dem [emoji39]
Jeg jobber også netter. Leder er veldig villig til å tilrettelegge om nattevaktene skulle bli tunge. Har også en jordmor i kommunen jeg bor i som er i mot nattevakts jobbing for gravide å vil helst se at det blir funnet andre løsninger. [emoji5]
Nei det er det absolutt ikke! Så lenge du føler selv du fungerer fint på natt ser jeg ikke problemet.Har skjønt at det er litt sånn både og når detgjelder nattevakter... men så tenker jeg at så lenge jeg synes det er greit selv må jeg kunne jobbe dem. Lederen min hadde bare tatt vekk nattevaktene mine uten og pratet med meg om det og det syntes jeg ikke var greit i hvert fall [emoji33]
Jeg har sagt ifra og det hørtes ut som om jeg skulle få de igjen, heldigvis! Når jeg jobber natt føles det nesten som om jeg har ei uke med ferie for merker ikke at jeg er på jobb nesten [emoji23] veldig rolig som regel... har bare 5netter i løpet av 12uker så det skal jeg klare [emoji5] jeg elsker jo jobben min [emoji7]Nei det er det absolutt ikke! Så lenge du føler selv du fungerer fint på natt ser jeg ikke problemet.