Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber som sykepleier i hjemmesykepleien. Har vært sykmeldt i snart ei uke og kjenner jeg savner jobben veldig! Vil jobbe mest og lengst mulig, men pga blødning rundt fosteret så måtte jeg ta det rolig i hvert fall en uke så fikk vi se.
Vi har mye tunge stell, men lederen er veldig opptatt av tilrettelegging så skulle det bli noen problemer senere skulle jeg bare si ifra [emoji5]
Men hvordan har dere blitt møtt i forhold til nattevakter? Jeg kunne få slippe mine, men synes det er mindre stress å jobbe på natten så jeg vil ha dem [emoji39]
Jeg jobber også netter. Leder er veldig villig til å tilrettelegge om nattevaktene skulle bli tunge. Har også en jordmor i kommunen jeg bor i som er i mot nattevakts jobbing for gravide å vil helst se at det blir funnet andre løsninger. [emoji5]Jeg jobber som sykepleier i hjemmesykepleien. Har vært sykmeldt i snart ei uke og kjenner jeg savner jobben veldig! Vil jobbe mest og lengst mulig, men pga blødning rundt fosteret så måtte jeg ta det rolig i hvert fall en uke så fikk vi se.
Vi har mye tunge stell, men lederen er veldig opptatt av tilrettelegging så skulle det bli noen problemer senere skulle jeg bare si ifra [emoji5]
Men hvordan har dere blitt møtt i forhold til nattevakter? Jeg kunne få slippe mine, men synes det er mindre stress å jobbe på natten så jeg vil ha dem [emoji39]
Jeg jobber også netter. Leder er veldig villig til å tilrettelegge om nattevaktene skulle bli tunge. Har også en jordmor i kommunen jeg bor i som er i mot nattevakts jobbing for gravide å vil helst se at det blir funnet andre løsninger. [emoji5]