Sykepleiere/helsefagarbeidere

Snart3barn

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Dere som jobber på sykehus/ sykehjem/ hjemmesykepleien e.l er dere i full jobb nå?

Jeg har vært sykemeldt i 14 dager snart, og kjenner jeg vil jobbe, men har veldig problemer med lukt. Brekker meg for den minste ting. Jeg jobber som sykepleier i hjemmesykepleien, og engster meg for å brekke meg hos pasientene.

Skal til lege på mandag, veldig usikker på hvordan jeg skal gjøre det med jobb i denne perioden med kvalme/brekninger.

Jeg jobber ikke som sykepleier nå, men har tidligere jobbet i hjemmesykepleien.
Du har vel rett på tilrettelagt arbeid, så hva med å prate med sjefen så du kan unngå de pasientene hvor det er mest lukt for en periode, om det kan la seg gjøre? Kanskje det går an at du har mer jobb inne på avdelingen for en periode om dere legger medisiner og sånt selv f.eks.

jeg jobber fullt men kjenner på bekkenet og kroppen at det ikke blir frem til permisjon. dårlig tilrettelegging og mye plager (mitt 3 barn) er ingen god kombinasjon. det blir ikke tatt så mange hensyn dessverre. jeg er 10 uker på vei i morgen.

jeg jobber fullt men kjenner på bekkenet og kroppen at det ikke blir frem til permisjon. dårlig tilrettelegging og mye plager (mitt 3 barn) er ingen god kombinasjon. det blir ikke tatt så mange hensyn dessverre. jeg er 10 uker på vei i morgen.

Hvor jobber du? Jobben min vil tilrettelegge for meg, men det er begrenset hva de kan tilrettelegge. Lukt hos pasienter er vanskelig å gjøre noe med, men jeg kan slippe tunge stell. Jeg skal nok ha større ansvar på medisinrommet etterhvert. Det er mitt 3 barn også. Kjenner det krever litt å jobbe og ta seg av to gutter mens man er i dårlig form.