Sykepleiere generelt se her =)

*Sprell levende*

Betatt av forumet
Jeg vurderer sykepleiestudier sterkt.
Hvor stor stilling jobber du og i hvilken del av helsesektoren?
Er du fornøyd med jobben?

Har du studert på lovisenberg vil jeg gjerne ta kontakt på PM.

opp

Er sykepleier på et sykehjem, en dementavdeling.

Jobben er spennende, krevende og lærerik! Men man må gi av seg selv hele tiden uten at man kan forvente å få noe tilbake, det kan være tungt til tider.

Studiene er tøffe, mye selvstudium!! Men har aldri i mitt liv hatt det så bra som de 3 årene jeg gikk på sykepleien!

jobber som sykepleier på en rus og psykiatri post. Jobber 100%, i 2 delt turnus. Jobber bare hver 6 helg, men da jobber vi 12 timers vakter.

75% fast stilling (turnus dag/kveld og hver 3. helg)
kommunen - sykehjem.
kjempefornøyd! elsker jobben min, og blir så glade i pasientene[:)]

Jeg studerer ved Lovisenberg nå![:)] Går siste året

Mye spennende dere holder på med. Jeg vet godt hva studie innebærer for har fulgt venninnen min som har gått studiet nøye da jeg egentlig alltid har vært litt interessert i dette. Har 2 utdanninger fra VGS nivå innenfor helse og sosial som jeg tror kan hjelpe bitte litt på vei.

har forresten ett spørsmål til: ville dere valgt samme yrkesvei?

Jeg jobber i hjemmesykepleien, har 50 % fast, men jobber i 85 % vikariat.

Elsker jobben min, og hadde nok gått samme yrkesretning ja! [;)] Jeg liker å jobbe turnus, kunne aldri tenkt meg kun dagtidssjobb! [;)]

ORIGINAL: *Perle*

jobber som sykepleier på en rus og psykiatri post. Jobber 100%, i 2 delt turnus. Jobber bare hver 6 helg, men da jobber vi 12 timers vakter.

Har dere alternativ turnus?

Intensivsykepleier her...

Var ikke fornøyd som sykepleier, aaaalt for mye jobb, mange kjipe arbeidsoppgaver, dritt å jobbe helger og jul, 17 mai osv, for ikke å snakke om fellesferien[:'(]... Lite verdsatt ifht lønn, kvelds- og helligdagstillegg...