sykepleier trenger gode sko!

Frk.Rosa

Forumet er livet
Som sykepleier, så blir det noen skritt I løpet av en arbeidsdag... Nå som jeg er gravid får jeg så utrolig vondt i hælene av all gåinga. Noen som kan anbefale gode sko ?

Jeg sverger til Birkenstock på lange dager. Men jeg er ikke sykepleier, så jeg vet ikke om du kan ha åpne sko eller ikke ;)

Gode sko er viktig ja :)
Spørs litt på gulvet, er det veldig hardt er det beste gode joggesko som politifrue nevner :)
Ellers er MBT sko eller sandaler gode

Birkenstock! (Er ikke sykepleier da)

Mbt til gåing, joya til ståing.

Gode joggesko. Få de tilpasset føttene og ryggen din i en sportsbutikk :) fikk det da jeg var 7 mnd på vei, gjorde at jeg kunne gå turer resten av svangerskapet :)

Jeg bruker bare birkenstock, har blitt noen km på de... ;)

Har åpne sandaler nå også. Men sitter foten godt på plass i birkenstock? Siden det ikke er reim bak hælene...
Mine gjør hvertfall det.
Såla former seg etter foten etter litt bruk, så mine er det nok bare jeg i som kan bruke uten å føle ubehag over tid, og ingen andre ;)

Tror nok det er det beste med dem, at de passer perfekt til min fot fordi det er jeg som har gått dem inn!

Jeg syns Nike shox er det beste. Trenger en skikkelig oppbygd såle. De er litt tette, men beina mine takker meg så ;)

Desse skoa som er bua under. Hugsar ikkje kva dei heiter, men er fantastiske å bruke fordi du utfordrar heile foten slik at du ikkje blir sliten under.

Back
Topp