Sykepenger

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Jeg er assistent på sykehjem, jobbet der siden jeg var 19 år (6 år) og har kun faste helger, resten av uka bare får jeg ekstra vakter. Men det blir ikke satt opp noe lang tid i forveien.

Hvis jeg måtte blitt sykemeldt etterhvert (jobber med slagpasienter, veldig krevende avdeling) har jeg da krav på sykepenger?


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Hei!;) er ganske sikker på at du får det. Ett gjennomsnitt av de siste tre måneders inntekt;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hei!;) er ganske sikker på at du får det. Ett gjennomsnitt av de siste tre måneders inntekt;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Var det jeg trodde jeg og... Aldri vært sykemeldt eller noe så kan ikke så mye om det :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Var langtidssykemeldt for noen år tilbake og da mener jeg at de gjorde det sånn;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Grunnbeløper er per i dag på rett under 86000 kr i året;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Grunnbeløper er per i dag på rett under 86000 kr i året;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tusen takk :) Har veldig mye mer enn det så da er jeg heldigvis sikra om spira lager trøbbel :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Bare hyggelig forresten; ) ikke like lett å finne fram i jungelen av sider på nav.no ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Bare hyggelig forresten; ) ikke like lett å finne fram i jungelen av sider på nav.no ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe,nei, det skal være sikkert og visst! :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Du har krav på sykepenger basert på den inntekten du har hatt. Men du minster mest sannsynlig de 16 første dagene om arb.giver ikke har satt deg opp på vakter den perioden.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Last edited:
Back
Topp