• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Sykepenger fra NAV

Durken

Forumet er livet
Fikk "lønnslipp" i går, og dagssummen de har utbetalt er ikke i nærheten av det jeg har i lønn.

Er det jobben min som har sendt feil grunnlag dag elleR?

[8|]

Når man får lønn fra nav så regner ikke de hele mnd de regner dager,så kan være det er derfor du har fått så lite.
Desverre så taper man penger når man får fra nav i forhold til å få fra jobben..

ORIGINAL: unemoren

Når man får lønn fra nav så regner ikke de hele mnd de regner dager,så kan være det er derfor du har fått så lite.
Desverre så taper man penger når man får fra nav i forhold til å få fra jobben..

Får det samme fra nav som fra jobben jeg.
Man skal ha det man har i fastlønn. De bestaler ikke for helger å helligdager.
Men de deler fastlønna på antall arbeidsdager den aktuelle mnd å så har de dagsatsen din.

Men jeg er jo ansatt med timelønn. 37,5 time pr uke. Så dagsatsen av 7,5 time burde bli den samme.

Det er over 700 kr pr dag i diff [8|]

ORIGINAL: Durken

Men jeg er jo ansatt med timelønn. 37,5 time pr uke. Så dagsatsen av 7,5 time burde bli den samme.

Det er over 700 kr pr dag i diff [8|]

Jeg har akkurat samme dagsats fra nav som jeg har fra jobben. Timelønna x 7,5 timer/dag
700 kr dagen i diff er jo helt på trynet.. Enten har nav gjort en feil, eller så har jobben sendt inn
feil opplysninger.

Back
Topp