Sykepenger fra NAV

Dordy**

Glad i forumet
Skal ha sykepenger fra NAV for 2 uker i februar. Når skal jeg få/burde få disse?

du burde ha fått dem.. de hadde utbetaling 25 og så tok de ei ny kjøring på fredagen, så det er mulig de har sendt dem da, og da skal man visstnok ha dem på kontoen innen onsdag (sliter med det samme selv og har ringt nav)

Jeg skulle hatt for to uker i januar, har ennå ikke fått dem.[8|]

Ringte dem 26. og purret, da fikk jeg beskjed om at de hadde frist på seg ut mnd. Veel.. Det er 2. mars i dag..

Jeg skulle også hatt for 2 uker i februar.
Snakket med en navdame for to uker siden og hun sa at aaalt var i orden.
Ingen penger på fredag, ringte NAv igjen, ble satt over til Nav kompetansesenter(eller noe i den duren)
Nei da hadde ikke Nav lokalt sendt papirene til dem, og de lå 14 dager etter med posten.
De kunne plutselig ikke garantere når jeg skulle få sykepenger. Spurte om det gikk fortere hvis jeg fakset direkte til dem, men neida, faks var post og det brukte de fortsatt 14 dager på å åpne[&:]

du skulle vel hatt dem. Men er bare å dra ned å purre, tror jeg var der 2 ganger i uken i 1 mnd tid i sommer.. Fra jobb nr 2 fikk jeg ikke sykepengene mine før i september, etterbet fra juni til august..  De påstod at alt var i orden, plutselig manglet noe.. slik var det fram og tilbake... Endte med å levere sykemld og papirer minst dobbelt opp. de forsvant i systemet... selv om jeg leverte de personlig. Ting som ble sendt i samme konvolutt fra arb. giver, kunne en ting komme fra, mens en annenting ikke kom[8|] 

Nå kan jeg le av det[8D]

i fjor var jeg sykmeldt par uker, fikk ikke pengene før ca halvt år etter.[8|][:@]

Jeg har fått for 2 uker i februar, de kom i dag.

Jeg skulle hatt for hele februar men ikke fått jeg heller...
Får se i morgen vist jeg ikke har fått de så må jeg ringe... Har jo lån og regninger som forfaller...
Tenker de ikke på det eller?[:@]

Back
Topp