Noen som har fått det ennå i desember? Ser at de ikke ligger til utbetaling enda, så lurer på om noe er galt. Typisk min flaks om arbeidsgiver har glemt å sende inn inntektsskjemaet
Normalt er det den 20. Hver mnd, og flrste virkedag før om det havner på helg..
Men i desember så har jeg kest en plass at det skal være 12. Men det er ikke flr imorgen, så får håpe de kommer imorgen;-)
Jeg får sykepenger fra Nav. Og har vært utallige ganger innom nav.no for å se om det har kommet opp "kommende utbetalinger". Ingenting! Så endte med at jeg ringte til Nav for å høre om siste sykemld var registert. Og det var den og fikk pengene i går Står på nav.no at sykepenger skal bli utbetalt 10.des. Men ho på nav sa at det kunne drøyes litt, men skulle hvertfall ha pengene innen helgen
Jeg og venter, men vet det er 5-7 uker behandlingstid på disse! Alt ble registrert for 3 uker siden, men de har ikke fått lagt inn lønnsopplysninger- da denne ligger i kø!!!!! Jeg er frustrert!
Snakket med NAV senest i går å det opplyste at siste utbetalingsdato før jul er 18 desember. Jeg har heller ikke mottatt sykepengene mine så kom det frem til at sjefen, ikke hadde levert inn del D av sykemeldingen min. Utrolig frustrerende :-(
Snakka med nav i stad, og joda arbeidsgiver hadde ikke sendt inn inntektsopplysninger, enda de hadde purra på de 2 desember Så nå prøver jeg å få tak i lønningskontoret, men det var visst vanskelig i dag
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Sånn stress som det der er så utrolig frustrerende.. vet godt hvordan det er å sitte å vente på penger fra nav.. eller når ting ikke blir levert inn i tide...!
Fikk endelig tak i lønningskontoret og papirene var sendt inn i går. Skal ihvertfall ringe på fredag og høre om de er registrert og om hvor lang tid det vil ta
Står at utbetaling er den 13. I desember.. Men de hadde løpende utbetaling frem til den 18. Fikk jeg beskjed om i går.
Jeg har fått for 1 dag(2.desember) fikk på mandag, ringte nav å i går spurte litt, å den nye sykmeldinga jeg fikk som går f.o.m. Den 3. Desember hadde ikke blitt registrert hos de enda.. De hadde fått papira fra lege, men ikke arbeidsgiver.. Skal ringe å høre igjen i morgen om det har kommet inn, hvis det ikke står på utbetalinger, for da må jeg forhøre meg med arbeidsgiveren min om han har husket å levere.