Sykemld

Det vanlige er vel å få 4 uker i slengen, fordi legen har krav om at han må følge opp den sykemeldte, men legen kan sykemelde lenger og begrunne i sykemeldingen hvorfor han velger å gjøre det :)

Ok:) takk for svar. Kommer ikke tilbake i fult og tror sikkert sykemeldingen økes. Er 10 uker igjen til permisjonsstart

Her tar han mellom 4-5uker. Både fordi at han ikke kan sykemelde meg lengre i slengen pga oppfølging fra nav, samt at jeg har svsk-kontroll hos han hver 4.uke okke som :p

Jeg fikk for 6 uker nå. 30% sykemeldt. Det kunne han fordi jeg bare skal jobbe 6 uker til(skal ha ferie før permisjon) og fordi han selv skulle i ferie :)

Jeg får fire uker i slengen, men han forlenger via telefon, og så kan jeg bare hente sykemeldingen i skranken når det passer.

Samme her. 4 uker har vært standard, men fikk for 5 uker nå sist pga ferieavvikling.

Jeg får "fram til neste gang", som fort kan bli 6-8 uker, siden jeg går annenhver gang til lege og jordmor. Jeg er "bare" 40 % sykemeldt da, så vet ikke om det er det som gjør at han kan gjøre det.

Back
Topp