Sykemeldte??

solstråla08

Forelsket i forumet
Jeg sliter veldig med kvalme og tretthet.. Har ikke lyst til å sykemelde meg i det hele tatt, men når jeg sitter på jobb vifter med hendene foran ansiktet for å få frisk luft, henger ut vinduet mens jeg snakker i telefoner så er ikke dette akkurat ideelt.

Men det variere så veldig med meg, noen dager er eg i kjempe flott form, mens andre dager henger eg over dassen..

Noen flere som er sykemeldte?

Jeg har vært sykemeldt av andre grunner i 2 mnd, så nå har jeg nett vært 1 mnd i jobb før jeg ble gravid. Har ikke lyst og fortelle til arbeidsgiver jeg blir sykemeldt igjen, og heller ikke klar for å fortelle at jeg er gravid... "Sitter litt i klemma her føler jeg".

Sjefen er helt en helt fantastisk person, men føler at jeg skuffer når jeg er sykemeldt. Selv om han sier at jeg ikke gjør det.

Jeg var sykemeldt i første sv.skapet mitt pga kvalme. Jeg var bare vikar, men fikk selvsagt full lønn for det. Men ingen takker deg for at du sliter deg ut for å gå på jobb...!

Sliter med akkurat d samme! Jeg vet heller ikkeva jeg skal gjøre:s har ikke noe lyst til å sitte hjemme hver dag heller.

Sliter med akkurat d samme! Jeg vet heller ikkeva jeg skal gjøre:s har ikke noe lyst til å sitte hjemme hver dag heller.

Vis du blir sykemeldt går ikke jobben din konkurs, og vis du er så dårlig, er du egentlig ikke en resurs heller, for det er veldig lett og gjøre feil når en konsentrerer seg om å IKKE spy f.eks... Ta og snakk med sjefen din, jeg gjorde det rett etter jeg kom tilbake etter og vært sykemeldt, og hun jublet for meg, og har allerede begynt prosessen med og skaffe mamma klær til meg :) Hun er glad for at det er en naturlig forklaring på problemet :)
Verd et forsøk :P

Jeg er sykmeldt i ett par uker til, blir da 3 uker. 

Jeg er fryktelig dårlig for tida, men som med deg så hender det at jeg er veldig bra også.

Måtte jo også si til sjefen min og personalsjefa at jeg er gravid. 

Med storebror så var jeg borte kun 3 dager, så det er forskjell ja :p 

Back
Topp