sykemeldt?

LCG

Blir kjent med forumet
Heisann jeg lurte på om det er mange som er sykemeldt 100% fra jobben her?? Legen min vil ikke gi meg sykemelding, og jeg går til fysioterapaut for ryggen men det hjelper ikke i det hele tatt.. Legen min sier at jeg er for lite ut i svangerskapet til og få en sykemelding, så nå er jeg så sliten i ryggen at jeg ikke klarer og gjøre noe som helst hjemme, ingen krefter igjen etter jobben, jeg jobber som vaskedame og det er et gaske tungt fysisk arbeid med vond rygg.. er det noen som har det som meg?

Litt av en lege der der...[8|]Hvis jeg var deg hadde jeg bytta lege.

Ja, vasking er vel ikke den jobben som er sunnest for ryggen i utgangspunktet..

-bytt lege - enig med Cissi i det rådet der, ja![:)]

Ja.. jeg er sykmeldt 100%. Mye fordi jeg har en veldig stressa jobbsituasjon psykisk. Men legen sykemeldte meg tvert. Hadde bytta lege jeg også.

Jeg er 100% sykemeldt og har vært det de siste 3 mndene. Har tungt, stressende arbeid med mye løping. Hadde også byttet lege eller sagt klart ifra at det ikke er akseptabelt.
Klem

Om du ikke bytter lege,får du rett og slett si til legen at dette orker du ikke lenger!!!
Du skal jo tross alt ha en kropp igjen og...
Selv ble jeg sykemeldt rundt 8 uker(første svangerskapet),pga mye kvalme- prøvde å komme på jobb igjen men begynte bare å kaste opp igjen. Så var sykemeldt ut hele svangerskapet!

Back
Topp