Er hjemme med sykt barn, så da fortsetter spammingen
Ihvertfall så lenge han sover.
Ihvertfall så lenge han sover.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihvertfall så lenge han sover.
Nå fremover skal jeg være hjemme og skrive til slutten av Januar. Så er det vel praksis i andre trimester. Det tror jeg skal gå fint 

Ble 70% sykemeldt i dag i to uker. Har allerede vært kvalm siden før IKM, men den siste uken nådde det ny topp og jeg klarer ikke å røre meg nesten uten å kaste opp. Og kvalmen sitter i døgnet rundt. Eneste som hjelper er å prøve å spise og ligge i et kaldt og mørkt rom. Ønsket selv å prøve å jobbe litt.
Fortalte det din lederen min i dag at jeg var gradert sykemeldt og sa at det var pga graviditeten. Jeg vet at det er så veldig sårbart i min avdeling, og ingen gjør min kritiske jobb. Følte hele skuffelsen over henne, og at hun ble stresset naturlig nok. Men hva kan jeg gjøre… det er ikke mitt problem at arbeidsgiver velger å ha der så sårbart med alt for lite folk, og samtidig har det sittet langt inne å sykemelde seg. Prøvde å presse meg hele forrige uke til jeg måtte kaste inn håndkleet, og det er legen som sykemelder meg og ikke jeg som gjør det. Føler mange har den holdningen graviditet = ikke sykdom, som er greit nok det - men alle plagene man får ved graviditet er sykdom.
Noen som har følt på det samme? Jeg gir alltid råd om at man må tenke på seg selv og sin egen helse først, men klarer ikke å ta det til meg selv![]()

Ikke sykemeldt enda, men jobber som lærer på småtrinnet, så det er vel bare et spørsmål om tid...Er en utrolig hektisk jobb, sist gang ble jeg delvis sykemeldt fra uke 20 tror jeg.

Jeg er 5+3Samme her, jobber på småtrinnet, og jeg er altså så utslitt nå! Er bare 5+4, og vurderer å få en gradert sykemelding så jeg kan ha et par dager hjemme de første månedene..Har prøvd så lenge, og er endelig gravid, så er så redd for å miste nå i starten hvis jeg stresser for mye!
![]()

Veldig enig - og man må tenke på seg selv først. Følelsen føltes bedre i dag enn i går, er vel bare meg selv jeg må jobbe med for å få slutt på dårlig samvittighet.Jeg var bare litt sykemeldt med første (og egentlig etter at det værste var over) og ingenting med andre. På min jobb er det ingen som tar i er når jeg er borte, så tenkte det var det samme om jeg var der eller ikke. Jeg måtte gjort det til slutt uansett. Men i dag angrer jeg på at jeg ikke va om sykemelding før, og skal ha det denne gangen! Vi vinner ingenting på å presse oss..!