Sykemeldt?

Mina91

Blir kjent med forumet
Er det noen som er sykemeldt allerede? Eventuelt hvorfor?

Jeg merker at jeg må kjempe meg gjennom dagene på jobb... det går litt opp og ned fra dag til dag, noen dager er bedre enn andre.. men er utrolig sliten på jobb og etter jobb.. sover 10-11 timer hver natt og er fortsatt utslitt på jobb.. kvalm, slapp og null energi..
Foreløbig er jeg fortsatt i 100% jobb.. Håper plagene går over snart..

Sykemeldt 60% pga. «høyrisiko svangerskap». Har mistet så mange ganger at jeg skal ta det mye mer med ro denne gangen

Er det noen som er sykemeldt allerede? Eventuelt hvorfor?

Jeg merker at jeg må kjempe meg gjennom dagene på jobb... det går litt opp og ned fra dag til dag, noen dager er bedre enn andre.. men er utrolig sliten på jobb og etter jobb.. sover 10-11 timer hver natt og er fortsatt utslitt på jobb.. kvalm, slapp og null energi..
Foreløbig er jeg fortsatt i 100% jobb.. Håper plagene går over snart..

Har vært sykemeldt i 1 uke pga smerter nederst i magen. Er tilbake på jobb nå og skal kjenne på hvordan jeg syns ting er i slutten av uka. Klarer meg egentlig greit bortsett fra når jeg får de periodene med vondt. Får dem også på natta så søvnen blir ho oppstykket og tar litt tid på morningen og ikke klart å komme meg tidsnok på jobb noen av dagene denne uka.... Så mulig det blir gradert med kortere dager etterhvert hvis det ikke gir seg. Skal til jordmor på mandag så tenkte å snakke litt med henne rundt dette før jeg evnt går til legen igjen.

Å bli sykemeldt nå betyr jo ikke at man blir sykemeldt resten av svangerskapet. Bedre å ta det litt med ro når det trengs enn å gå på en skikkelig smell :-)

Ja vart sjukmeldt 100% no. Er so kvalm og spyr fleire ganger daglig :depressed: Er berre 7 veker på veg. Må ein so må ein.

Jeg er 50% i 2 uker nå fra idag, til jeg er i uke 12. Legen sa 100,men siden jeg har mulighet til å jobbe hjemmefra så er det det jeg ønsker selv. Og det var greit sa han.

Sniker fra juli og er då 5+5 og blitt 100% sykemeldt i første omgang 2 uker grunnet null energi og kvalme

Er sykemeldt 100% og har vært det flere uker alt pga kvalme og utmattelse, det er så ille at selv om jeg hviler hele dagen er jeg i dårlig form til å leke med 4åringen og holde han underholdt etter barnehagen. Nå har bekkenet begynt å krangle allerede også, enda jeg ikke har overbelastet noe denne gang, så jeg er stygt redd det blir langvarig.

Jeg har vært 50 % sykemeldt i 2,5 uker nå. I dag sliter jeg, så blir nok 100 % en liten periode fra i dag.

Back
Topp