Jeg har nå blitt sykemeldt 60% pga bekkenløsning. Har hatt det siden uke 12 så da jeg var hos legen i dag Sa hun at 40% var Max jeg burde jobbe. Viste jo det ville komme, ihvertfall nå når jeg er over halvveis. Har vært veldig plaget i de tre tidligere svangerskapene men ble allikevel litt satt ut. Jeg har kontorjobb men har en stilling som det kun er meg som gjør/kan, pluss at jeg er med i et prosjekt. Dvs at det blir svært vanskelig å avlaste meg og jeg kjenner jeg har så dårlig samvittighet, pluss at jeg er redd jeg ikke klarer å gi fra med nok, jeg jeg må gjøre mye ekstra mye jobb på liten tid. Det var litt blandede følelser på jobb da jeg fortalte det, selv om de fleste har vist at jeg ikke kunne fortsette i 120. Skal jobbe 1/2 dager 4 dager i uken. Er redd det blir vanskelig å reise seg å gå kl 12! Jeg jobber jo som regel mere en full dag!
Hva er deres erfaringer dere som er sykemeldt? Hvordan takler dere det? Alle råd og tips tas imot!!!
Hva er deres erfaringer dere som er sykemeldt? Hvordan takler dere det? Alle råd og tips tas imot!!!