Sykemeldt.

Jeg vurderer å gå til legen å få hjelp. Dagene er ekstremt lange å tunge. Jeg hadde egentlig satt meg ett mål å holde gang i jobbing, men kroppen er så sliten at jeg gråter så fort jeg kommer innenfor dørene hjemme.

Jeg vurderer å gå til legen å få hjelp. Dagene er ekstremt lange å tunge. Jeg hadde egentlig satt meg ett mål å holde gang i jobbing, men kroppen er så sliten at jeg gråter så fort jeg kommer innenfor dørene hjemme.

Ja det er litt det samme for meg.
Jeg satt å skalv på jobb av utmattelse i dag. Er som deg og gråter av å være helt utslitt.

Har jo veldig lyst til å holde ut i jobb, og synes det er flaut for min egen del Om jeg blir sykemeldt i uke 5.

Men kanskje noen dager av er det vi begge to trenger. ❤️
Etter å ha mistet i sommer, så er ønsket om at dette svangerskapet skal gå bra, veldig sterkt.
Håper det blir bedre for både meg og deg.

Er jo overlykkelig over å være gravid ❤️

Jeg ville sykemeldt meg hadde jeg vært i deres situasjon :-) søvn er jo så viktig, spesielt nå! Kanskje det hjelper med en to uker fri? :-) håper det ordner seg for dere! :-)

Kan jo hende du kan få gradert sykemelding evt tilrettelegging på jobb? :)
Har så dårlig erfaring med sykemelding sist, ble "tvingt" ut i jobb, fordi man er jo ikke syk ;) selvom jeg så vidt klarte å dusje ;) så hjalp med å få gradert sykemelding for meg, jobbet 50% og delte opp dagene mine :)

Ja det er litt det samme for meg.
Jeg satt å skalv på jobb av utmattelse i dag. Er som deg og gråter av å være helt utslitt.

Har jo veldig lyst til å holde ut i jobb, og synes det er flaut for min egen del Om jeg blir sykemeldt i uke 5.

Men kanskje noen dager av er det vi begge to trenger. ❤️
Etter å ha mistet i sommer, så er ønsket om at dette svangerskapet skal gå bra, veldig sterkt.
Håper det blir bedre for både meg og deg.

Er jo overlykkelig over å være gravid ❤️

Helt likt her❤️ mistet selv i juni, så dette lille bøllefrøet er veldig ønska❤️ så jeg kjenner veldig på den at meg å mageboeren kommer først❤️ sender en liten klem til deg❤️ vi er bare helt rå❤️

Jeg er sykmeldt nå. Pga jeg er ekstremt sliten og litt med situasjonen på jobb. Men satser på at jeg snart er i jobb igjen.

Etter fem timer på legevakt (fikk ikke legetime før om en uke), så er jeg blitt sykemeldt i en uke.
Kjenner jeg er lettet og jeg håper at kroppen klarer å hente seg inn igjen nå. ❤️

Helt likt her❤️ mistet selv i juni, så dette lille bøllefrøet er veldig ønska❤️ så jeg kjenner veldig på den at meg å mageboeren kommer først❤️ sender en liten klem til deg❤️ vi er bare helt rå❤️

Sender en klem tilbake ❤️
Er enig! Vi er rå!! Babymamas in the making! ❤️

Back
Topp