Sykemeldt?

Kisskine

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Er det noen av dere som er sykemeldte? Når og hva er grunnen? Jeg er bare nysgjerrig fordi jeg føler jeg snart må kaste inn håndkleet og spør om å jobbe noe redusert. Men så er det samvittigheten min da... Fint å høre andres situasjoner:)

Er sykemeldt siden eg fant ut at jeg er gravid. 50% fra dec til feb og nu er jeg 70% sykemeldt. Ikke tenk om jobben din tenk om deg sjøl og babyen din. Du fortjener slappe av ;)

24 aug 2014

Strever med hyperemesis.. Var 100% sykemeldt 2 uker etter jul (+veldig syk i julen), ellers jobber jeg 50% ut mars. Tar piller som gjør det veldig mye bedre, men er fortsatt kvalm og sliten. Har ikke fått opp energien min etter 100% sykemeldingen. Legen vil egentlig 100% sykemelde meg. Det vil ikke jeg! Holder med 50%.

Jeg er sykemeldt 30% pga tretthet. Har slitt med gjennom 5 uker med ekstremt tunge dager og jordmor anbefale meg en gradert sykemelding. Dette gjør dagene mine veldig mye enklere og jeg håper også det gjør at jeg ka orke å jobbe lenger og tettere opp mot fødselen.

Sykemeldt 100% pga kvalme. Sliter med dårlig samvittighet jeg og, men får ikke gjort noe med det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sykemeldt pga hyperemesis. Først 100% i 8 uker, og nå er jeg sykemeldt 80%. Ba legen om å få prøve å jobbe litt for å se om det fungerer, så nå jobber jeg to halve dager i uka og kjenner at jeg hadde ikke klart mer.

Prøvde gradert med 40 og 50% halve februar men gjorde vondt verre. Er nå 100% sykemeldt pga bekkenløsning/hofteproblemer..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Var 100% sykemeldt i 4 uker og nå 50% pga dårlig form, svimmel og rett og slett elendig form :\

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp